opelastra Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 tectylert ramma på oppsiden en gang til, tektylert ramma under og bærebruene. samt frontplata nederst både under og over. montert cooler og brukt dobbeltsidig teip på alle skarpe kanter der jeg har brukt vinkelsliper, så ikke coleren ligger og gnisser mot der det er lakkert. fått bilen på bukker og er i gang med forarbeid mot å få i motor snart. hvor bruker oljekjøler og være montert i astra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 fått i motor nå!, jobber irundt motor for øyeblikket, samt eksos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 (endret) er to ledninger til overs på nettet fra xen! en brun og en brun med grøn stripe, tynne. er også endel plugger jeg ikke skjønner hvor skal være. frex har jeg to slike han plugger med en leder,den ene kommer fra ledningsnettet og den andre fra nettet fra torpedovegg.. og to slike hunner med noe trekanta form inni. finner ikke ut hvor plugg-hunnen fra bunnpanna skal heller. også en ganske bred plugg med låsepinne på som går mot batteri... kommer fre innsprøytningsrekka, samma den 1leder hannen etc. har fått lodda sammen alle som var like nå.. ble to igjenn og dem er brun og brun med grøn stripe. tok stikk fra c20ne. og skal det ikke være en strømleder-ledning mot coilen foruten selve pluggledninga, er ingen jeg kjenner igjenn:/ fikk bytta til riktig gasswire. måtte kappe den oppe og ha på en klemme for at jeg kunne bruke riktig plugg som festes på spjeldet.. Endret Juni 21, 2011 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 plana er å ha den klar til ruudskogen 8-10 juli=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 plana er å ha den klar til ruudskogen 8-10 juli=) Får håpe du rekker det, for jeg skal bortover i hvertfall. Hadde vært artig å se denne i virkeligheten også og ikke bare på bilder via BF ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 (endret) I gaar fylte jeg olje,servo olje,girolje..reparert pa gir,maatte opp med lokket. Monterey divrrse rundt motor,samt luftet bremser. Eksos,coil som og div som staar igjenn da. .Ser lovende ut til ruuskogen i dag fylte jeg mere olje til kasse og servo.. justert inn girvelgeren mot kasse. trenger coil til xe, og skal mekke eksos før sammensveising.. Da har e montert panser og spyleveskeholder..coil til xe er Ordna...mangler bolta til oljekjolerslangene..faar sjekke i morra naar Jeg kjoper batteri, om dem selger slike bolter aa. Endret Juli 1, 2011 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Faar jeg aa haape :-) det blir nok Kansje:-) er bare aa fikse eksos fra aa faa start paa den naa :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 mekka eksos, skal sveises sammen i morgen..skal lage fester etter det. har dratt etter mutrene på navet bak å hatt i splinter med fett tundt. montert lyktene fremme og grill. lakkert noen riper i mottorrom og på baksiden av frontplaten. festet radiator å laget nye hull siden jeg flytta den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 (endret) prøvde den en tur og det dro bra ja..men forsstillinga er ikke riktig rett enda så er litt ekkel å kjøre med. og jeg må lufte bremsene mere! ellers gikk den veldig fint. Endret Juli 12, 2011 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 steike ka'n drar.. var ikke forventa at den dro så bra.. drar fint i 5 også.. fra 70-80 -> grom lyd å, hører det er 16v ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 SHIIIT denne var lekker! råtøff!!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 SHIIIT denne var lekker! råtøff!!! Det var hyggelig aa Hore:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Juli 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Det var hyggelig aa Hore:-) Haha kunne misforståes den der ;) Anonym alkoholiker Hore! :lol: Men fy Fader!!! for en bil da... Så du bomma akkutat på Rudskogen, men men :) Har du bestilt tid til benking? hadde vært gøy å sett hvor mange gamp det ble på hjula :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Haha kunne misforståes den der ;) Anonym alkoholiker Hore! :lol: Men fy Fader!!! for en bil da... Så du bomma akkutat på Rudskogen, men men :) Har du bestilt tid til benking? hadde vært gøy å sett hvor mange gamp det ble på hjula :) hehe, ja det er når jeg skriver på mobilen uten æ, ø og å. takktakk, ja, gjorde det :(..men får prøve i september:) det har jeg ikke tenkt på engang, men er vel ikke så mye guffe at det er noen vits i;).... det er ca 150hk + eds chip. men er en lett bil så går greit ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2011 feeeeeeen asssa.. no draarn nesten ikke lenger pga dum clutsh... så da er det vel bare å bestille ny clutsh da og skifte.... men ellers, bilen gikk jævla godt intill pedalen besøkte kneet mitt og kassa slura så det lokta verre en når e har sluppe en diger en.. så i dag har jeg kjørt bil med automat, isåfall fått følelsen av det til tider... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg