opelastra Skrevet August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 tatt noen bilder, her for noen uker siden og n� i helgen som var! clutsh er ikke skiftet enda pga av deler som ikke er kommet enda som jeg m� ha for � f� siftet gjennom luke. clutshen er fikset slik forel�pig,da alle skruvene p� trykkplata hadde l�stnet fra svinghjul. m� ha vert for forsiktig med � skru fast da det ble montert. clutshen funker iallefall utmerket igjenn, men er tung � f� i gir, men skal skifte til ny wire pluss at jeg regner med det retter seg s� fort det kommer i ny lammel og ny wire. bilen drar utrolig godt synst jeg, men merker at det ikke er en bil jeg skal begi meg ut p� en lang utenlandsk feri med, da jeg m�ttet ha p� h�rselv�rn og sittet p� pute. den er noe grusomt stiv og kan ikke samenlignes med den andre stasjonsvognen jeg har med spax gassdempere og supersport fj�rer, likevel om demperne er p� det hardeste.. f�r synst jeg den var stiv og tight,men n� er det � kj�re mersedes i forhold til denne her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet August 10, 2011 Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Helt sinnsykt Råå astra :D Liker veldig godt det du har gjort med bilen :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 Takk =)=) det var hyggelig å høre!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet August 11, 2011 Rapporter Share Skrevet August 11, 2011 Takk =)=) det var hyggelig å høre!! Keep ut the good work mate! :D Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 :D jaujau.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet August 13, 2011 Rapporter Share Skrevet August 13, 2011 vanvittig rå bil :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2011 vanvittig rå bil :) Takk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2011 prøveskilt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 dette må jo nesten være dagens?:P:P Hei Knut Olav, Opel Kundeservice har mottatt din henvendelse fra vår hjemmeside vedrørende motorbytte. Vi har prøvd å komme i kontakt med deg flere ganger og svarer derfor via mail. Opel kan dessverre ikke godkjenne dette motorbytte, da bilen ikke originalt er levert til denne modellen. Du er velkommen til å ta kontakt med Opel Kundeservice igjen på telefon: 23 50 01 04 eller e-mail: opel.norge@gm.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 men du har fått det godkjent eller? :P Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 er jo ikke godkjent noe enda..men så lenge det er samme karosseri som den som kom ut med den motoren originalt fra fabrikk samt at alle nødvendige deler er benyttet så er det jo ikke noe problem..det har jeg jo i mail fra oslosstore. dem må ha sett litt feil tror jeg.. c20xe kom ut i astra f combi-coupe og da har jeg jo lov å gå opp mot den siden det er det største alternativet så lenge karosseri er samme noe som det er og at alle riktige deler er brukt.. dem har jo gjort en feil her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 da bilen ikke originalt er levert til denne modellen.??? om noen forstår dette så gjerne fortell meg hva dem mener her:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet August 25, 2011 Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 (endret) Kanskje han mente at den motor modellen/varianten ikke er blitt brukt. Men spiller vel ingen rolle saa lenge den fortsatt er mindre enn den stoerste. Noen taaler ikke aa drikke alkohol paa jobben... Endret August 25, 2011 av Deltaone Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2011 altså jeg har en opel astra f cc(kombicupe) den kom ut med denne motoren originalt og er det største alternativet i astra F combi-coupe. det er det samme karosseriet som denne motoren(c20xe) kom i originalt , årsmod har null å si så lenge det er samme type og samme karosseri. ta freks astra f cc som jeg har så er det samme karosseriet fra 91-98 punktum. eneste forskjell er årsforskjellen og utsende,freks grill,ykter,driverk,understell osv. plukker du av alt som går ant å plukkes av så sitter jeg at med karosseriet, og det er det samme fra 91-98 når det gjelder å benytte de riktige delene som tillhører dette motorvalget så er det også gjort. det står punktet opp i søknaden til dem. må ha vert veldig full ja. for det jeg har lert er at så lenge den typen bil kom ut med motorvalget fra fabrikk så er det å godkjenne og det står også i en mail fra oslostore da jeg søkte om c20ne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 kjøpt meg nytt camera nå! nikonD5000 så skal prøve å få tatt noen bilder i helgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg