ZyNTeX Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 kjøpt meg nytt camera nå! nikonD5000 så skal prøve å få tatt noen bilder i helgen! Du kjøper kamera, mens jeg har kjøpt meg Astra i dag ;) Astra F STV 1.8 16v. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Ikke dumt :-) Hehe...da blir du nok fornoyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Ikke dumt :-) Hehe...da blir du nok fornoyd! Vel, jeg er fornøyd med Opel generelt, men ikke helt med denne. Må bytte dempere på den i hvertfall, for den er altfor myk. Den gynger lenge etter man har kjørt over en fartsdump. Ellers så er den helt grei. Går greit nok (men ikke bra nok), bruker lite på mila og har god plass enn så lenge. Driver å kobler opp så jeg får litt mer lyd i den nå :P Boltsirkel er det på Opel igjen? 4x100? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Boltsirkel er det på Opel igjen? 4x100? jepp! ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 no vurderer jeg peugeotte 406 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 no vurderer jeg peugeotte 406 Hæh? Hvorfor det? Du skal ikke selge Astra'n håper jeg? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2011 nope, ikke den svarte ialefall. må ha noe sikrere som er iorden til å komme meg på jobb! for den bruksbilen min stoppa motoren på og kommer heller ikke bensin + at jeg er drit lei av å skru:P så får fikse den etterhvert når jeg har tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 tenker på å ha på noe slikt på peugeot 406én med vinterdek..215-55-16. med litt senk etterhvert..tror det kan bli knall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2011 blir lenso bsx felger og h&r senkefjærer som senker 40mm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Liker, liker liker! Digge bilder ;) Mulighet til å filme litt så man ser draget i bilen og slikt også heller? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 den bilen er faenmeg perfekt! :D Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Liker, liker liker! Digge bilder ;) Mulighet til å filme litt så man ser draget i bilen og slikt også heller? Takk takk=) kunne sikkert vert enda mere høst og enda mere natur,men er ikke verste plassen det der! joda kan prøve å få til det=) jeg syns personlig den drar meget bra iallefall i 1-2-og 3. 4 og 5 er den heller ikke lat! spissinga er soppas urett at det sliter dekk som fyyyyy så er litt ulett å kontrolere når jeg gir på! men absolutt, drar bra ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 den bilen er faenmeg perfekt! :D Tusentakk =) =) det var jo hyggelig sagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Tusentakk =) =) det var jo hyggelig sagt! Den som tier samtykker... ...Nei faen, nå har jeg jo allerede sagt noe, så da gjelder jo ikke denne regelen lenger :P Uansett, er enig der. Er noe helt spesielt med denne bilen din ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg