opelastra Skrevet September 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2011 hehe:) jo takk=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2011 blir stående for vinteren nå! får se hva jeg får gjort med den i vinter=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 vasket bilen i går! skikkelig utvendig og under. satt den i garasjen på bukker og demontert og vaska hjula skikkelig. lagt dem på lagring.. begge frem dekka er helt glatte og er bare og kaste, da tilogmed den ene har korden kommet frem på innersiden! bilde av ene hjulet som står skrått kontra beint på venstre side bak. høyre side bak deffekt hjullager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet November 17, 2011 Rapporter Share Skrevet November 17, 2011 Heisann. Presterte å kjøpe min 2. Astra F i går. :wonder: Har du noe deler liggende som jeg kunne hatt bruk for? Skulle hatt tak i ny spreder på høyre side og noen andre blinklysglass på framskjermene. Vil helst ha noen svarte/sotet i stedenfor di orange som sitter der nå. Det er sikkert mer også, men dette er alt jeg kommer på i farta. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet November 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2011 Heisann. Presterte å kjøpe min 2. Astra F i går. :wonder: Har du noe deler liggende som jeg kunne hatt bruk for? Skulle hatt tak i ny spreder på høyre side og noen andre blinklysglass på framskjermene. Vil helst ha noen svarte/sotet i stedenfor di orange som sitter der nå. Det er sikkert mer også, men dette er alt jeg kommer på i farta. hoooi:P soppas jah=) jau har endel men kansje ikke det du beskriver her=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet November 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2011 må si det skjer mye her om dagen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 30, 2011 Rapporter Share Skrevet November 30, 2011 Er sikkert den here tysken folk ikke forstår! :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Er sikkert den here tysken folk ikke forstår! :P tenkte mere på selve prosjektet jeg..,men er vel heller lite interesse for bilen..tysken forstår dem nok nok til å trykke på om dem virkelig vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 da er td40 turbo og manifoil + cooler og div på vei i posten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Desember 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Hvordan gikk det med biltilsynet? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2011 Hvordan gikk det med biltilsynet? ingen biltilsyn enda! men skal uansett godkjenne xe før turbokonvertering..må prøve å godkjenne turbo også med evt nedjustert ytelse om ikke kom det astra med c20let i afrika...kan være en mulighet den veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2011 blir nok noe pussing og demontering av dette før det vil bli montert.. nå har jeg: cooler x2 (let og en som er påmontert bil!) turbox2, (200sx og td40) manifoild tial popp let kammer 315cc dyser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2011 va å klappa på pusn i dag for første gang på leeenge..^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Kjøpt meg sorte angel eyes nå:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 er ikke opel frelst, men skal si du legger sjela di i denna, det liker jeg :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg