opelastra Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 er ikke opel frelst, men skal si du legger sjela di i denna, det liker jeg :) =) jepp, om ikke så tror jeg at det hadde blitt gidd opp for lenge siden! det er hyggelig å høre, og skal bli mere med bilen! =) bare litt snakk om tid!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 får vel få bestilt nye lager bak snart da! bytter begge sidene! finne ut riktig moment-tiltrekking osv. montere angeleyes og litt slik=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Kjempebra reportasje! Håper på mere oppdateringer ang bilen i nærmeste fremtid ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Kjempebra reportasje! Håper på mere oppdateringer ang bilen i nærmeste fremtid ;) =)=). det skal nok bli mere etterhvert.. holder på å skal prøve å få tilatelse til å konvertere til ca 209hk. astra kom jo ut med litt over 209 hk i afrika. der heter den kadett 200ts. så det er håp! konvertere xe til omlag 200hk. lager bak må skiftes hehe..clutshen må jeg få satt i samt de nye lyktene, forstillingskontrol osv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Bra reportasje. Men fikk jo nesten hekseskudd i nakken av å lese de første sidene...:boxing Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Bra reportasje. Men fikk jo nesten hekseskudd i nakken av å lese de første sidene...:boxing takk ja:) hehe..var nesten litt stygt gjort å legge dem inn sånn:| :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 [ATTACH]27674[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2012 da blir det nok sprut fra electromotive. mapping og ferdigstilling vil skje på protrim mest sansynlig! ingen avtale er i boks men dette er nå et mål jeg har. må få godkjent bilen med original xe først! dette trenger jeg!!!! -Cometic toppakning på 2mm -bensintrykksregulator fra C20LET -TPS-sensor fra C20LET -Turbosmart Boost Tee -grenrør -originalt turbodeksel med rød turboskrift, bør være pen og i fin stand! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Da er det bare å handle vetu! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Da er det bare å handle vetu! :) jepp=) gla jeg allerede har handl inn noe så jeg slipper alt på en gang:) nå har jeg turbo dyser manifoil widebanlambda med måleinstrument til lambda å boost med blått lys evo serien..fra prosport.. tial ventil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Greit å ta litt å litt så det blir mat på bordet ut månen :) Hva betalte du for den bredbåndslambdaen? skulle hatt en slik selv.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Greit å ta litt å litt så det blir mat på bordet ut månen :) Hva betalte du for den bredbåndslambdaen? skulle hatt en slik selv.. jepp=) det er et kit med lambda ledninger og instrument. 1599 på tilbud no:) 1699 for evo instrumentet istedenfor den vanlige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 off så det koster! Jeg får ty til Ebay :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 off så det koster! Jeg får ty til Ebay :) mhm, koster endel den lamdagreiene ja! ca 1000 og instrument i tilleg. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg