Næssen Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Veldig tøft prosjekt! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 Unormalt lite respons på dette prosjektet:S Stå på!:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 takk takk:) ja faen, e vel kje så mange som liker astra da sikkert.. eller så liker dem nok ikke jobben jeg har gjort.. ikke lett å vite det!! holder på mye med bilen å har gjort mye, mere blir det vel etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 her er noen bilder fra det jeg har gjort i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190marius Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Dette ser veldig bra, skal følge med: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 takk:) det er hyggelig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 tøff styling syns de er stilig med små breeide biler:D, men kor kjøpte du de skruene..?:) Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 takk:) ja det syns jeg å! skruene kjøpte jeg hos meca. pk 50 stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 pusset og grunnet litt samt sprutesparklett litt for å fylle ujevnheter. stivet opp alle 4 bredderne ved knalen, grunnet for så tectylert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 ingen av bildene dine funker her hos meg Siter BMW 520iA E39 1997 Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/209531-probe95-s-bmw-520ia-1997-e39.html#post2323654 X Ford Probe 1995 sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Bildene funker hos meg hvertfall. Og detta ser ut som et bra prosjekt hitill ser det ut som det blir en gjenomført opel :)... Stå på Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 ingen av bildene dine funker her hos meg hmm, rart det virker her hosmeg, å andre virker det hos også blir det sagt her.. mulig det er noe med dataen din som ikke vil vise bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Bildene funker hos meg hvertfall. Og detta ser ut som et bra prosjekt hitill ser det ut som det blir en gjenomført opel :)... Stå på takk:) har brukt en stund på den for å si det slik! bra du ser bildene da iallefall:) jepp, må prøve å få den ferdig snart å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Bildene funker ikke her eller:( Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Bildene funker ikke her eller:( :/ hvilke bilder da? det siste i siste tråden? det var da merkelig. det er bilder lagt in med url fra tråden min på opelmotorsportclub. rart det skal funke for noen og ikke for andre, er vel noe med dataen deres tror jeg, prøv på nytt å vent å se om det dukker opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg