opelastra Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 (endret) Endret Mars 12, 2012 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 montering av ledninger osv nå da etterhvert..testa lyktene også samt målerne i bilen! funka knall! kan velge mellom blått og rødt lys i gaugen.. lyktene har 2 dioder man kan sette på å! samt ringene har belysning og de originale pærene. så får jeg bytte lagre bak på begge sidene så er jeg sikker! samt div andre ting! __________________ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Virkelig bra! Byttet du hele frontfangeren eller bare nedre del? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 jeg byttet hele fangeren ja? er lenge siden det nå! er en rieger infinity 2 fanger som er litt bredere ut på siden fremme..ellers er den helt lik på infinity 1..altså til biler uten bredding er kunn den vidjen på siden som er forskjellen..=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Lenge siden fangeren ble kjøpt ja. Tror jeg har fulgt prosjektet siden starten, så er vanskelig å huske alt. Tenkte å bare kjøpe leppe til min om jeg koster på den mer. Senkesett og felger er det som er kjøpt inn til nå. Blir vel litt tyskerstuk av noe slag på min. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 okkei! ja finnes lepper også=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 startet opp bilen i dag og den gikk som bare det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Hvilken let har du stjæært dekselet fra da? :D Du må ta å få skilt på denne tøffingen snart :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 nå er det ikke slik at jeg har stjelt noe som helst;) har nok måttet betalt for den ja! det blir nok omsider opel i molde får pappirene sine fra GM og biltilsynet har fått sett på bilen. så blir det turbo og sprut etterhvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Ja jeg skjønte jo det da :) Blir gøy med skilt kan jeg tenke meg! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 Ja jeg skjønte jo det da :) Blir gøy med skilt kan jeg tenke meg! :) jepp, blir det:) skal muligens kjøpe meg en audi a4 s line 1,8t stv nå! skal se på den i morgen! blir vel noen råe felger og senk på den:) skal bli ganske så klean. muligens noe bbs og skamsenk og stiv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet April 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2012 få montere noen lagre da så jeg får prøvd den snart :) har å montere lagre på begge sider bak og skifte ene skiven bak, så er den kjørbar.. mye annet småtteri som skal skje etterhvert å. og godkjenning når opel får somla se te å få sa pappira. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet April 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2012 holder på å bytte hjullagre bak nå! gleder meg til å få den ut av garasjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg