Gå til innhold

opelastras Astra F med Rieger infinity || ^^

Ranger emnet

opelastra

Anbefalte innlegg

• Svar 834
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

skal på forstillingskontrol i morgo! =) men blir nok ikke vaaler.. må få testet den først så jeg er litt mere sikker før jeg reiser så langt! håper den kommer seg opp på bukken og at dem kommer til pga av hjula..men tror jeg skal heve den litt og skifte noen ledd og se til at alt er i orden så dem slipper å konote for det blir fort mere en 1.500:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omg, dem fikk ikke til å fikse forstilling fordi justeringskruene er feil:/ dem er jo splitter nye..nei vettuka..har bestilt ny time på et skikkelig verksted. 1.500++tapt.. dem mente også at det var noe feil med bakstilling:/ da fikser dem problemet da istedenfor å klage til meg.. åsså fikk jeg som spørsmål. jeg veit ikke hvor mye du vil legge i bilen??? legge i bilen? jeg må jo få fikset den. det er jo ikke noe vrak objekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sunndal bilskade heter stedet.

ja, ikke veit jeg... er meget irritert for å si det slik! når dem først har begynt så kunne dem jo bare fortsette da..nå blir det jo enda dyrere en om dem bare hadde fortsatt.. også sa dem at jeg har brukt feil skruv på ene leddet for å klipe igjenn,men det skrev jeg også på lappen dem fikk at det var kun foreløpig og at jeg ville dem skulle sette på nye der dem gamle var.

så ville ha ha meg dit for å se,men det har jo ikke jeg tid til, og hvorfor i H......skal jeg det??? hva er nytten i det? dem skal fikse dette ikke jeg.. å ja må jeg betale så må jeg betale for dropper jo ikke et prosjekt fordi det blir dyrt i arbeid. dem mente jeg måtte ut med armene osv og at det ble mye jobb..men da kunne dem gjort det da..

oppgitt.

har snakket med et annet verksted og fått time i slutten av måneden da jeg har mere penger å rutte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å feil i bakstilling:/ ikke kunne dem forklare hv som var feil heller! det er fast bakaksling uten noen form for justering..kun senka 40 også bak..

har aldri følt noe feil jeg på bakaksel og dette er en bakaksel jeg hadde på min forige astra med 2.0L motor og ikke noe galt da heller..det er nye foringer (poly) og nye skivebrems fra gsi.. foreslo at det kunne være lageret som måtte strammes pga bytte av lager men det var det vist ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider