opelastra Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 div jeg har gjort i det siste. har hatt på sprute sparkel å i bagasjerom, bilder kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ståle Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Dette ser ut til og bli en fin Astra! :) Noen planer med interiøret eller? Siter -10 Opel Astra OPC-line 1,4t -94 Opel Astra GSI 16v (selges) -92 Opel Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 takk:) planer om nye dørdeksel fram, samt sidene bak. sorte med sort stoff, mulig fra astra gsi. muligens nytt ratt fra momo eller omp,får se har egentlig ikke så mye planer for interiøret. har jo bytta det meste inne der allerede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ståle Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Ok, det blir nok bra. Syntes jo du ihvertfall har en av Norges råeste Astraer som utgangspunkt da, sikla på den ja... hehe ;) Siter -10 Opel Astra OPC-line 1,4t -94 Opel Astra GSI 16v (selges) -92 Opel Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Du må fjerne det "handtaket" som er på bakluka før lakking;) Har du dato på lakkering? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Ok, det blir nok bra.Syntes jo du ihvertfall har en av Norges råeste Astraer som utgangspunkt da, sikla på den ja... hehe ;) hehe, takk:) syns disse blir fine jeg også! så får håpe det blir et bra resultat også. er igrunn fornøyd med hvordan den ser ut invendig, eneste jeg har gjort er å montere stag både bak og fram i motor ellers så er det meste originalt inne i bilen. har også grunnet i bagasjerom, blir nok ei vanlig plate der med det originale stoffet oppå igjenn. griet¨å ha et reserve dekk der å etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Du må fjerne det "handtaket" som er på bakluka før lakking;)Har du dato på lakkering? jepp skal gjøre det:) nei, har ikke det! må bli skikkelig ferdig først og kjøpe lakk så blir det å kontakte han som skal lakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 pusset og slipt vekk rust! fylt med fyller. fyller her å påført grunning påført grunning skal få på base her også etterhvert. samme farge som bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 montert ny servopumpe nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Bra jobba! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Kjøp deg fyller å ha i sprøyta i stedet for boks ;) Får du det mye jevnere og finere. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Bra jobba! takker=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Kjøp deg fyller å ha i sprøyta i stedet for boks ;)Får du det mye jevnere og finere. nede der er det ikke så viktigt, var bare for å fylle i litt så det såg brukbart ut etter sliping..skal jo dekk nedi der med plate og stoff over.. skal få lakkerer til å bruke fyller på hele bilen før lakk.. har du foresten hørt mere om det lakkerings greiene du skulle finne ut?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 da har jeg vert å kjøpt fanger grunning, samt mere grunning til karosseri. så har jeg bestilt hekk fanger fra streetdesign ang lakkering så lurer jeg på om det er noen vits i å grunne hele bilen da jeg har grunnet mesteparten allerede selv! og var å snakket med lakkforhandler i dag om glassuritlakk å han mente det skulle gå bra å bruke glassurit 2k lakk med det to grunningtypene jeg har brukt (motip og presto) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 spørs åssen resultat du vil ha. Men jevnt lag med fyller så blir det finere... Får vel låne boksen for 500-1000kr døgnet. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg