opelastra Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 må vel begynne å bli klar til lakkering snart nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 hehe:)? ka e det for slags svar da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 (endret) Her er noen bilder som jeg tok da jeg hadde bilen ute her en dag:) har pusset mye på den i det siste, pusset i bagasjerom samt sprøytesparklet og grunnet. ellers montert diverse interieør etter alt jeg demonterte. Endret Juni 5, 2009 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Ser ingen bilder: / Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Ser ingen bilder: / hæ? er det mulig!!!!! hvilke bilder er det du ser da?jeg ser alle bildene som er lagt inn jeg. prøv å gu ut å inn igjenn å vent litt å se om det dukker opp, det har skjedd med meg før at det bare går tregt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 gikk inn som gjest å da å funka bildene hos meg.. alle bildene funker.. er nok noe galt med dataen deres tror jeg.. jeg hadde en føkka data før å den tulla med bildene noen ganger.. tok lang tid før dem kom opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 ser veldi bra ut dette:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi1 Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Så ingen bilder helt på slutten her jeg heller og ingenting gale med dataen min. Men ellers så det utrolig bra ut til nå, stå på med kult prosjekt..! Siter 59FIFTY MB W124 - 230Ce Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Så ingen bilder helt på slutten her jeg heller og ingenting gale med dataen min. Men ellers så det utrolig bra ut til nå, stå på med kult prosjekt..! det var rart, noen ser det og andre gjør ikke. jo,takk for det:) ja gir ikke opp dette her nei:) skal nok mere til en som så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 ser veldi bra ut dette:D takktakk:) så du ser det siste bildene 5 bildene altså? bra det da!, rart noen ikke ser dem og noen ser dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Jeg ser ikke bildene ;P Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 tss, hva er det forno tull a..jeg ser bildene både som pålogget og avlogget,samt flere andre som ser dem.. noe er kødd med dataen eller systemet på dtaen til dere som ikke ser bildene! eller så er dere for raske så ikke bildene kommer opp, bildene er der og dem funker! finito Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vladnag Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Jeg tør gjette på at de ligger på opel motorsport club sine sider, så for de av oss som ikke er registrert der blir det røde kryss? Jeg ser nemlig noen, men ikke de som har "http://www.opelmotorsport.com" i seg :) Forøvrig et fint prosjekt, iallefall om det blir slik som bilen du arbeider etter. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 ser alle bildene jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg