opelastra Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Jeg tør gjette på at de ligger på opel motorsport club sine sider, så for de av oss som ikke er registrert der blir det røde kryss? Jeg ser nemlig noen, men ikke de som har "http://www.opelmotorsport.com" i seg :) Forøvrig et fint prosjekt, iallefall om det blir slik som bilen du arbeider etter. :) oki, ja mulig det.. driver å fikser det nå.. jepp skal bli lik den ja men ikke gul netting i grillen osv, samt er tror jeg at jeg skal bruke grillen fra opel gsi. takk for at du syns det=) men blir kansje slike felger som du såg på det bildet eller så blir det keskin kt1 med kant. her er bilde av bilen med opelgril. blir nok noe slik bare med andre felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 ser alle bildene jeg:) det er bra=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Det gjør jeg og:) btw hehe:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Det gjør jeg og:) btw hehe:P ser bildene? har gjort om nå så dem har adresse fra nettby.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Eg ser ivertfall bilda no:) Ser bra ut Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Eg ser ivertfall bilda no:) Ser bra ut oki, ja har flytta dem til nettby no, så har adressa fra der. ja takk for det:) håper å få fatt på pappirer snart nå så jeg kan ha den på opel for sjekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 da er varmen i bilen fikset å=) var bare fjæra som styrer termostaten som hadde falt av:) så var bare å tre inn på igjenn og da komm det varme når jeg vridde på brytern på dashbordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 pusser og pusser,skal få fikset noen deler denne uka å sende den på kontrol på topp auto for sjekk. så da får jeg iallefal vite om jeg må forandre noe eller fikse på noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 i dag har jeg fått tak i nytt returør til olja,original grøftlysknapp,lambdasonde,speedometerwire og annet dill... har montert dette i dag også-samt begynt å pusset noe sparkel for så sprøytesparkel til slutt.. neste aksjon blir ny høyre dør,frontrute,muligens baklykter og dørtrekkdeksel rundt om i bil. dritt lei bil no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Du måkke gi opp nå. Er nå all morroa starter:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Må ikkje gje opp nei:) Denne bilen blir grom Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Du måkke gi opp nå. Er nå all morroa starter:) hehe, ja du mener det ja! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Må ikkje gje opp nei:) Denne bilen blir grom huff, er all denne pussinga som er kjedlig i lengden.. noen gang så begynner jeg å lure på, hmm har jeg ikke pusset her før å??? men bør vel begynne å bli snart nå.. det er liksom så masse småplukk..fremdeles så må dn jo lakkeres,lak må kjøpes,lakkjobben må bet.bakfangeren har jeg heller ikke fått enda, årsabgift,skilter,godkjenning av motorbytte,forsikring,bytte frontrute .. takk for det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Ser ikke bildene:O Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Ser ikke bildene:O bruker å legge dem på enmappe på nettby å koppiere dem inn derfra. men kommer meg ikke inn på nettby, samt både her og på omc er det noe tull. det er noe med dataen min som gjør at jeg ikke kommer nn på nettby. samt mine inlegg og nye inlegg her på forumet.. også nye inlegg på omc samt masse annet jeg ike kommer inn på.. har lagt dem inn på omc nå, så er mulig derfor du kke ser dem:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg