Gå til innhold

Ang. trianglesunlimited

Ranger emnet

vectra.turbo

Anbefalte innlegg

Høres ut som han er av samma sorten som han jeg bestillte veiv og stempel av for ett år tilbake det der.

De er forsåvidt kompiser også såvidt jeg vet.

R-242tic: har du fått montert og prøvd bilen med coilovers?

Jepp, ble montert i vår. Fungerer helt greit hvis du ikke skal senke mye, da den øvre fjærskåla botner i mutteren som holder demperen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det da vits med coilovers om man ikke skal senke mye?

Synst det settet til Pedersen ser greit ut, billigere er det og. Dessuten er det skit lett å lage til tipper jeg. Jeg kjøpte K-Sport coilovers til M3en, bare skærte bort fjærskåla og satte gjengene nedpå og skrudde de fast med z-skruer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det da vits med coilovers om man ikke skal senke mye?

Synst det settet til Pedersen ser greit ut, billigere er det og. Dessuten er det skit lett å lage til tipper jeg. Jeg kjøpte K-Sport coilovers til M3en, bare skærte bort fjærskåla og satte gjengene nedpå og skrudde de fast med z-skruer.

Problemet blir at du botner den øvre fjærskåla i mutteren til demperen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil å kalle fyren useriøs...., heller mangel på butikkerfaring.

Tviler på at han er ute etter å lure noen.

Kjenner selv til problemet med underleverandører som svikter, treg postgang og manko på råvarer.

Hvis man ikke driver stort og ikke har noe lager kan ukene gå fort for å få til produktene som ofte produseres på bestilling.

Men da bør han selvfølgelig opplyse om leveringstiden ved en bestilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet blir at du botner den øvre fjærskåla i mutteren til demperen.

Det problemet går enkelt å fixe med litt modifisering av fjærbeins hylsene, og hylsene du har utenpå demperen. Det forutsetter at du har opp-ned dempere..... Da går det fint å senke så mye at bilen blir ukjørbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil å kalle fyren useriøs...., heller mangel på butikkerfaring.

Tviler på at han er ute etter å lure noen.

Kjenner selv til problemet med underleverandører som svikter, treg postgang og manko på råvarer.

Hvis man ikke driver stort og ikke har noe lager kan ukene gå fort for å få til produktene som ofte produseres på bestilling.

Men da bør han selvfølgelig opplyse om leveringstiden ved en bestilling...

Jeg vil absolutt kalle ham useriøs, han har vertfall opptrådt useriøst ovenfor meg..

For eks. etter ca 2 mnd når jeg spurte om hvordan det gikk med varene, var alt klart men han venta på dempere fra Koni. Forrige uke var det ei foring han venta på. Så var vel ikke alt klart likevel da...

og han kunne som du sier, sagt ifra om leveringstid når han merka at det kom til å ta tid..

Men nå er visst varene på vei, så det "løser seg"..

men man bør ha good tid når man skal handle fra han,

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider