belden Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Heisann, vurderer å selge bilen min grunnet skolegang. A6 95modell sedan med 2.5 TDi 115hk. Bikker snart 270 000km. Registerreim og vannpumpe ble skiftet på 260 000. ett år gammelt weitech senkesett med gassdempere. Klimaanlegg, 15" alu på vinter og 18" alu på sommer. Bruker 0.67 på mila på blanda kjøring. Når jeg ser på autodb og finn syns jeg at jeg ser desse bilene i alle slags prisklasser, så jeg blir litt usikker på hvor mye den egentlig er verdt. Slenger ved noen bilder. Siter 95" Audi A6 2.5 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Heisann, vurderer å selge bilen min grunnet skolegang.A6 95modell sedan med 2.5 TDi 115hk. Bikker snart 270 000km. Registerreim og vannpumpe ble skiftet på 260 000. ett år gammelt weitech senkesett med gassdempere. Klimaanlegg, 15" alu på vinter og 18" alu på sommer. Bruker 0.67 på mila på blanda kjøring. Når jeg ser på autodb og finn syns jeg at jeg ser desse bilene i alle slags prisklasser, så jeg blir litt usikker på hvor mye den egentlig er verdt. Slenger ved noen bilder. Prisene varierer mye på disse bilene, alt avhengig av motor, utstyr osv, men hvis den i tillegg til standardutstyr har klimaautomat og er sånn som du beskriver den så skal den være god for ca. 80 000kr:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg