MiMixx Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 http://www.3barracing.com/product_8.htm Er dette noe for min bil, og er det lurt å montere det? Og samtidig som vi snakker om turbo-trykk, kan jeg hente en turbo fra en 110 hester å sette på min? Siter Ford Escort 1.6 GL 1986-modell -(ANGRET BITTERT AT DEN BLE) SOLGT- Mitsubishi Lancer 2.0 GL 1994-modell -(VEEEEEEEEEEELDIG GLAD DEN ER) SOLGT- VW Passat 1.9 TDI Comfort -(FORNØYD) INNEHAVER- Selger masse deler fra den, ta kontakt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 http://www.3barracing.com/product_8.htm Er dette noe for min bil, og er det lurt å montere det? Og samtidig som vi snakker om turbo-trykk, kan jeg hente en turbo fra en 110 hester å sette på min? Ved mindre du gir bilen din mere diesel, så har en slik boostcontroller ingenting for seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiMixx Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Vel, den får jo mer diesel gjennom at jeg har chip på den.. Er det han jeg kjøpte den hos sa som ble gjort... Men er det noen som har peiling på turbo her da? Siter Ford Escort 1.6 GL 1986-modell -(ANGRET BITTERT AT DEN BLE) SOLGT- Mitsubishi Lancer 2.0 GL 1994-modell -(VEEEEEEEEEEELDIG GLAD DEN ER) SOLGT- VW Passat 1.9 TDI Comfort -(FORNØYD) INNEHAVER- Selger masse deler fra den, ta kontakt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Vel, den får jo mer diesel gjennom at jeg har chip på den..Er det han jeg kjøpte den hos sa som ble gjort... Men er det noen som har peiling på turbo her da? Ja den har nok diesel nok til programmet chipped gav, men om du øker trykket så trenger du enda mer diesel, å trimme en motor med ladetrykk er en enkel formel, så så mye diesel til så så mye luft, eg kjører feks på en a/f på min mazda mx5 på 11/1 på boost, så sier at eg har så så mye o2 i forhold til bensin, og øker eg boost så vil denne a/f stige til feks 16/1 så sier at eg brenner motoren, for at for mye luft så blir det jævla varmt, nett så en skjærebrenner,. du kan montere boost controlører på alle turboer, kobler bare inn på wastegate den, Eg har datasprut i tilleg til mitt boost, så eg kan øke trykket sammen med datasprutet, eg bare kjøre en runde eller 3 med autotun, så stiller ecu seg rett, den tar hensyn til tenningen også, så er faktisk viktigere enn a/f sies det,, pga tenningsbank vil knuse hull i stemplene dine, har selv sett dette på 323 gtr motorer eg har kjøpt, man ser antydninger til små hull i stemplene, ser ut som det har ligget noe inni sylindrene å banket,, Så eg anbefaller å vite hva du holder på med når du øker trykket på motoren din, kjenner for mangen så har brendt stempler pga det er coolt med foskjellige dubbeditter.. En motor går nemmelig ikke på luft aleine, for da ville du blitt rik om du hadde fått det til, så ikke kjør på luft uten at resten henger med,, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.