texas_ranger Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 jess, vi er en heil bønsj med folk som resier til svinesund/strømstad førstkommende fredag. de fleste planlegger og sove i bilen men i og med at jeg har vært/er på reise jobb denne og forrige uke så hade det vært deilig og få ei sjikkelig seng og sove i. pluss at det da blir mere trivelig en og sove ute i en bil og fyse og drit. men jeg lurer da på om det er noen som vet noe om overnattings mulighetene der. pris, standard, og eventuelt et telefon nr jeg kan ringe til for og booke. takker for svar. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 I Strømstad er det et par hoteller. Husker ikke navnet på de nå, men google burde finne de lett.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Er noen her i Halden, ikke så alt for dyre heller.:) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Laholmen ligger midt i Strømstad sentrum. De har bra lunsjbuffet, og blackjack bord i baren :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg