Volvo d6 Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Er det noen som har bilder av dette? Blir plata laga i stål eller aluminium? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Dørtrekk i aluminium Er det noen som har bilder av dette? Blir plata laga i stål eller aluminium? Er det dørtrekk i aluminium så blir det vel lagd i aluminium, eller hur? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Er det dørtrekk i aluminium så blir det vel lagd i aluminium, eller hur? her er jeg helt uenig. de er laget av stål Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadav Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Trodde det var glassfiber jeg.. Siter Every function has a form - not all forms has a function Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Heter det ikke aliminimum? :confused: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadav Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 eller var det emolinoleum Siter Every function has a form - not all forms has a function Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Mitt aluminimum dør"trekk" er laget i glasfiber! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 eller var det emolinoleum Er dette sånn gråtende gulvbelegg? Hver gang det føler seg tråkka på. :adolf: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Jeg visste ikke at moderatoren drev med off-topic og gjør narr av tråden til andre:confused:(skody) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Jeg visste ikke at moderatoren drev med off-topic og gjør narr av tråden til andre:confused:(skody) du legger opp til å bli gjort narr av din bygdetulling.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadav Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Er det noen som har bilder av dette?Blir plata laga i stål eller aluminium? Er jo som å spørre om glassflasken er laget av glass eller plastikk.... Siter Every function has a form - not all forms has a function Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Haha, for en rå tråd, Mitt aluminiums dørtrekk er lagd av carbon`:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Ja aluminiums dørtrekka til texascom er lagd i carbon, du får ta en titt på tråden hans da vettu :D Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Vet har sett dem:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Er det noen som har bilder av dette?Blir plata laga i stål eller aluminium? Fint at noen lever etter mottoet "Ingenting er umulig" også:) Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg