242-T5 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Er dette sånn gråtende gulvbelegg? Hver gang det føler seg tråkka på. :adolf: Skody du sletter andres innlegg når det passer deg, men selv så kan du skrive off-topic. Husk du er MODERATOR!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holten92 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Her var det mye hjelp å få ser jeg :hvaskjera Anyways..hvis dere leser spørsmålet så kan det hende han mener dørtrekk som ligner på alu? Altså stål? Det går faktisk ann å være seriøs istedet for å kødde pga en liten missforståelse! Takk for meg. Siter Pirate4x4.no <- Norges beste offroad forum! Chevy interessert. Spesielt stoore. Suburban f.eks..:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
244 volvo v8 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 :hvaskjera dörtrekk i alu er vel i alu da og ikke noe annet he he Siter volvo no turboshit real power only http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Her var det mye hjelp å få ser jeg :hvaskjera Anyways..hvis dere leser spørsmålet så kan det hende han mener dørtrekk som ligner på alu? Altså stål? Det går faktisk ann å være seriøs istedet for å kødde pga en liten missforståelse! Takk for meg. Sånn er de folka her :P blir som regel kødda til med engang en eller anna skriver noe feil :P hehe:) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Det mest tragiske er vell oppførselen til en viss mod. Å hva med å kalle noen for bygdetulling i bil sammenheng var mest komisk av alt synes nå jeg. Er det noen det bruker å komme helt stupide spørsmål fra vedrørende bil så er det vell folk fra by'n. Men back to topic.. Jeg har ikke noe bilde av det, men bare ta å pell av det orginale trekket å bruk det som en mal.. Hvilket matriale du velger å bruke er jo opp til deg, men syrefast eller alu hadde vært en fordel vist du ikke skal ha noen overflate behandling på det. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Jeg planlegger å bruke alu på mine dørtrekk i alu :) Blir mattsorte lakkerte da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
br3mbo Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Veldig bra gjort moderator! Stå på med mobbingen;) herreguuuuuuud altså..... Går det ann å bli mer barnslig? Siter Mazda 323 LX 94" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Er jo Skody da :) Han kan ikke noe for det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Er jo Skody da :) Han kan ikke noe for det:D Det bør han ettersom han er MOD... blir fryktelig useriøst noenganger SKODY har skrevet inlegg! har merket meg dette flere ganger.. Skjerpings karer!!! Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Det mest tragiske er vell oppførselen til en viss mod. Å hva med å kalle noen for bygdetulling i bil sammenheng var mest komisk av alt synes nå jeg. Er det noen det bruker å komme helt stupide spørsmål fra vedrørende bil så er det vell folk fra by'n. Men back to topic.. Jeg har ikke noe bilde av det, men bare ta å pell av det orginale trekket å bruk det som en mal.. Hvilket matriale du velger å bruke er jo opp til deg, men syrefast eller alu hadde vært en fordel vist du ikke skal ha noen overflate behandling på det. Tusen takk for svar. Det var akkurat den informasjonen jeg var ute etter:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 aludørtrekk er tøft. sett det har blitt brukt i forbinnelse med rally, racing, og showbiler :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Jupp, også er det praktisk.. Jeg har en stygg uvane av å sparke til døra i bunn for å få den helt opp. Å da blir det jo bare fillene av det orginale trekket. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holten92 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hvilken tykkelse er det best å bruke om man skal bruke alu? Med tanke på at det skal bli stivt og pent, og ikke bølge/bulke seg! :volvsmile Siter Pirate4x4.no <- Norges beste offroad forum! Chevy interessert. Spesielt stoore. Suburban f.eks..:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 jeg tror jeg ville valgt 2 mm. Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Jeg kan ta å måle det jeg bruker i bunn på dørene mine imorra.. Mener det er 3-4mm (med rillene). Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg