Gå til innhold

Har et spørsmål om Ts racing audin..

Ranger emnet


>Hamann<

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde en teori/misstanke om at TS hadde kjøpt motoren som satt i dahlback golfen i fjord, hørte noe rykter om at han hadde bytta motor før forrige sesong..

Lyden og alt var veldig likt, og Hans og Tommy er vel ganske gode venner så..

 

Men det var bare min lille teori da..

Så det er sikkert som dere sier ;)

 

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Jeg hadde en teori/misstanke om at TS hadde kjøpt motoren som satt i dahlback golfen i fjord, hørte noe rykter om at han hadde bytta motor før forrige sesong..

Lyden og alt var veldig likt, og Hans og Tommy er vel ganske gode venner så..

 

Men det var bare min lille teori da..

Så det er sikkert som dere sier ;)

 

Mvh

Lethal

 

Sikert derfor han avsluttet samarbeidet med DBR(MTM) Og bruker ACE nå.... ;)

For å slippe og bruke tresko. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Motoren kan man forøvrig få kjøpt hos ACE eller TS. Da med 580hk og ett års garanti. Da er det en 2.0 liter med 16V topp og STOR turbo. Hohenester er byggeren. Det han hadde før var vel en 1.8t med ombygd til ca 2 liter.

 

virket litt mere seriøst 1 års garanti og greier. slik som motoren gikk før var det risikabelt å gi 5 min garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Motoren kan man forøvrig få kjøpt hos ACE eller TS. Da med 580hk og ett års garanti. Da er det en 2.0 liter med 16V topp og STOR turbo. Hohenester er byggeren. Det han hadde før var vel en 1.8t med ombygd til ca 2 liter.

 

det han hadde før var kun en 1.8

han prøvde seg med dieselveiv men det økte slagvolumet til 1.9 og da ble poenget borte mente han for det skulle ikke være mer enn en 1.8 uansett.

 

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Poenget før var å se hvor mye effekt en 1,8 l motor kunne gi. Var aldri snakk om holdbarhet. ;)

 

 

sta mann, se hvor mye effelt den kan gi flere år på rad på bane, er jo bare å bremse den en gang og se. og heller justere den så den går å kjøre med, å ikke kjøre den i filler etter 1 runde på banen og gi andre mindre kjøretid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by coupe quattro

 

 

sta mann, se hvor mye effelt den kan gi flere år på rad på bane, er jo bare å bremse den en gang og se. og heller justere den så den går å kjøre med, å ikke kjøre den i filler etter 1 runde på banen og gi andre mindre kjøretid.

 

Ettersom han var den som drev mest med det var det ingen å spørre hva som funka. ;)

Måtte prøve seg fram....

Står et par reportasjer i Bilsport om du vil lese mer.

 

"Gasar til det rasar" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Jeg hadde en teori/misstanke om at TS hadde kjøpt motoren som satt i dahlback golfen i fjord, hørte noe rykter om at han hadde bytta motor før forrige sesong..

Lyden og alt var veldig likt, og Hans og Tommy er vel ganske gode venner så..

 

Men det var bare min lille teori da..

Så det er sikkert som dere sier ;)

 

Mvh

Lethal

 

Hvorfor ikke spørre han selv..... han er jo her på forumet så en pm så ville vi sluppet denne meningsløse teori/spekulasjonstråden :rolleyes:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

 

Hvorfor ikke spørre han selv..... han er jo her på forumet så en pm så ville vi sluppet denne meningsløse teori/spekulasjonstråden :rolleyes:

han er jo aldri her da :rolleyes:

Men for min del er det ett fett så lenge det går fæælt!! :D

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by snerhus

 

Ja, mener at det sto i en bilsport-reportasje om at han skulle se hvor mye hester det gikk an å få ut av en 1.8. Da motoren var ferdig, skulle han kjøre til det smalt (i motoren) og så fikse det igjen. Mener han hadde en 330km/t og måtte da slakke av pga at downforcen var så stor at frontfangeren ble slipt vekk! :D

var vel downforsen som sitter i fangeren vel?? den lille plastik dingsen som sitter under fangeren;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår