merce-123 Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 vørterøl (ungkarspilsen som du finner i ungkarsdisken) leverer som alltid, en kald sånn en skal jeg ikke si hva gjør i munnen. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Smud liste du kom med der:D Beste ølet jeg har smakt, er fra et konditori i Budapest:D Hehe, jada! Er bevisst på hva man tyller i seg :D Pleier og starte med en Amstel eller 2, også gå over på enten Black Gold eller Heineken.. Såpass ja, ikke of få her til lands med andre ord? Hehe Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hehe, jada! Er bevisst på hva man tyller i seg :D Pleier og starte med en Amstel eller 2, også gå over på enten Black Gold eller Heineken.. Såpass ja, ikke of få her til lands med andre ord? Hehe Nei, var et gammelt konditori/pub som brygget selv:D Gerbaud het stedet! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Skjønner, skjønner;) Synd det da, siden det var godt..! Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Skjønner, skjønner;) Synd det da, siden det var godt..! Du får ta deg en tur ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hehehe, mhm! Dra til Budapest for og smake på en øltype jeg kanskje ikke liker engang :D Du får dra tilbake du, og ha med en 2-3 øltønner du fyller opp, så kan du heller sende meg en halvliter i posten ;) En mye bedre ide det synes jeg! :) Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hehehe, mhm!Dra til Budapest for og smake på en øltype jeg kanskje ikke liker engang :D Du får dra tilbake du, og ha med en 2-3 øltønner du fyller opp, så kan du heller sende meg en halvliter i posten ;) En mye bedre ide det synes jeg! :) Hehe:) Er verdt turen;) Mye smud å se på;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 drikker litt tuborg av økonomiske grunner. ellers er dahls og corona store favoritter. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 finnes jo bare en øl! DAHLS! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Carlsberg. og noen ganger tuborg. ellers går det kun på sprit. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Carlsberg. og noen ganger tuborg. ellers går det kun på sprit. Tuborg? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Tuborg? når jeg har dårlig råa ;) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Hvis jeg har så dårlig råa at alternativet er å drikke sånt skvip så holder jeg meg edru... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Følger deg på den ja... Bedre å blande sprit og piss... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 hehe.. pingler.. er da fanken ikke edru bare for at ølet ikke er som man liker det:D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg