Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 hehe.. pingler.. er da fanken ikke edru bare for at ølet ikke er som man liker det:D Neida, men da kjøper jeg heller Carlsberg og en øl mindre:D Og snylter til meg den siste;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Neida, men da kjøper jeg heller Carlsberg og en øl mindre:D Og snylter til meg den siste;) hehe :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Enig? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 jau ;) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Tuborg er godt det. Er som oftest det jeg kjøper når jeg skal ut.. (Går bare øl inn i min kropp) Ellers så er budweiser rimelig brukbart ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Bra tråd! :) Min favoritt er Heineken... Tett bak der kommer Tuborg og Carlsberg (gjerne Sort Guld). Andre gode øl er Grolsch, Amstel og Corona. Beste norske ølen synes jeg er Hansa...Ringnes er fyllikøl på linje med Seidel! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Grolsch hadde jeg glemt:) Det er knalløl det!! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Danske Fuglsang black bird:D mmmmm Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Jeg stemmer for Heineken og Foster's. Skal det være norsk, så må det bli Hansa eller CB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hansa premium - på flaske er min favoritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Fantastisk mørkt øl...... Lokalt brygget øl fra washington og bare blir solgt fra tappekrane. En god erstatter her i norge er Newcastle brown ale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Enig i at det er morsom tråd:) Noen her som har smakt Franziskaner Weissbier? Ganske spesiell øl. Kommer i kartonger på 5 flasker med et glass oppi. Ikke å få i norge, bare sett i tyskland jeg:) Hvertfall så smaker detta merkelig, og man får følelsen av at man spiser sognemorr/vossafår. Noen her som har smakt? Det smaker faen meg dritt:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Haha:) Hørtes faen meg som et drittøl:P Et annet møkkaøl er Crocodile... ÆSJ Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Går stort sett i Ringnes Pilsner her i gården! Ofte litt for mye, noe en god kul rett under brystet begynner å vise hehe Ellers så finnes det så mye godt øl, Tysk Heineken på varme sommerdager er heller ikke å forakte. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Corona for the win.. og Aass pils seff Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg