Jock1 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Heineken ( helst på glassflaske ), birra moretti, og pilsner urquell :D Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 hadde aldri trodd jeg skulle si at ringnes er godt, men ringnes classic er heelt fantastisk:cheers: så kommer jo hansa fatøl langt opp på lista Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ett øl som er utrolig godt er Frydenlund fatøl. Men av en eller annen grund har jeg ikke kjøpt det på lenge. Her går det i Sort gull til meg og Tuborg som fruen handler. Og selv om folk disser rus brus her inne så sier jeg aldri nei tak til en smir ice heller. Pleier å handle det når jeg er i utlandet pga en sinnsyk pris i norge + at utenfor grensene her så har den høyere % Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Tuborg, Corona, Sommerølen fra Borg kunne jeg drukket året rundt, den er gull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Pils Hellas er heller ikke feil:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 aass fatøl og hansa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 aass fatøl og hansa Du drikker kanskje det med jørgen og christian? ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Amstel er best.. *drømme seg tilbake til stranda i Hellas* Ellers synes jeg Mythos er godt (gresk øl). Her hjemme går det mest i Tuborg, når jeg kjøper øl da. (drikker somregel sprit):p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Du drikker kanskje det med jørgen og christian? ;) tjaa, har ikke drikki med non av dem på ei god stund men, begynner å bli ei stund sia.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 tjaa, har ikke drikki med non av dem på ei god stund men, begynner å bli ei stund sia.. Hehe:) Stemmer det at Jørgen røyker?? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 haha. nei du det har jeg aldri sett gitt. nå ser ikke jeg jørgen veldig ofte lengre heller da men jeg klarer ikke se for meg at han røyker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 haha. nei du det har jeg aldri sett gitt. nå ser ikke jeg jørgen veldig ofte lengre heller da men jeg klarer ikke se for meg at han røyker Har hørt at han gjør det... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 snodige greier.. skal høre med christian neste gang jeg ser han om han vet no.. ser jo aldri jørgen lengre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 ohh men som absolutt favoritt er det vel Carlsber black gold:) WORD ! :chatchairs Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Ahh.. føler at jeg kunne trengt en øl akkurat nå jeg!! :D :D Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg