Gå til innhold

Bmw 325 "hartge"

Ranger emnet

Larson

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om denne da?

87´mod hartge 325 importert og satt på norsk karosseri. Er vel 214 hk eller noe org. tror jeg, er visst kvassere kammer og portet topp orginalt..? Bedre drag enn i vanlig 325 ivertfall, ligger omtrent likt med orginal m3.

Kjøpte den for ca.2 år siden og da var det mye små feil osv. blant annet fangerne som var sprukket i lakken. Da jeg holdt på med disse for lakkering klarte jeg å kjøre baki en turist som bråstoppet midt på veien. Litt stor fart, vått føre, godt brukte dekk og møtende trafikk. Dårlig kombinasjon... Var ikke store krasjn men irr lell da.

Men litt positivt var det jo, tok litt av med bilen etterpå.

Tok rusten som var, valset skjermer foran og bak, tinnet igjen emblem foran og bak, riller i panser (sveiset inn fra merc sprinter 2000 mod. skjerm),polerte toppdekselet, litt stål spinning div plasser, byttet til borrede og rillede bremseskiver foran og bak, cobra seter,brock b1 17*8,5 og hel-lakkering da..

Beklager bildene men det var mye sol og en dårlig fotograf.. ;)

133_3390_IMG.JPG

133_3388_IMG.JPG

133_3394_IMG_2.JPG

133_3389_IMG.JPG

89 Bmw E30 320i shadowline - solgt

92 Bmw E36 318i - solgt

87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen

92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! takker for positive tilbakemeldinger! :)

Hvor mye motor eller bil egentlig har gått har jeg ikke peiling på.. Karosseriet er meget kompakt ,med sine gule koni fremme og røde bak, stab.stag foran, bake og en haug nye foringer og kuler. Motorn surrer og går den, litt tikking er det jo men ikke noe unormalt. Bruker ikke vann som en del gjør.. ;)

Har veldig lyst til å lage ett eller annet motor/driverk/brems-prosjekt med denne bilen. Syns den gikk helt ok til jeg kjøpte meg ny bil (vinterbil!! mazda gtr). Da ble den parkert og ikke så morsom lenger..:(

Men som dere sikkert vet er bmw om sommern veldig digg å kjøre så den ruller vel ut av garasjen igjen..!

Kjøpte Brock felgene brukt jeg men Sharif sørpå leverer de, tviler på at du finner noen som leverer de rimeligere også..

Noen som har en 3,5 l liggenes da? Hadde vært morsomt å overlade en sånn.. :D

89 Bmw E30 320i shadowline - solgt

92 Bmw E36 318i - solgt

87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen

92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

Sjekk bmw-hugger rundt omkring... Bergen BMW-Hugg i åsane utenfor bergen vet jeg at skal til tyskland snart og hente deler og delebiler... Hvis du snakker med dem, så kanskje de kommer med noe...

Off topic: Hørte for en stund tilbake at BMW-hugg er konk. Er dette bare falske ondsinnede rykter da? :)

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Off topic: Hørte for en stund tilbake at BMW-hugg er konk. Er dette bare falske ondsinnede rykter da? :)

Ikke konk, nye eiere... Morten har gitt seg, og inn har noen nye karer kommet... Det heter Bergen BMW-Hugg nuh...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider