Onesome Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Det gjør svigerfar og;) stakkars mann :p Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Går i lære som automasjonsmekaniker ved sykehuset i Kristiansand. Er egentlig som industrimekaniker, men klarer jeg industrimekaniker-kurset prøver jeg meg på automasjonsmekaniker-kurset. Håper på å få fabrev som automasjonsmekaniker og starte eget firma etterhvert. Men først blir det vel litt prøving av forskjellige jobber, samt reise-jobber. HVIS JEG FÅR FAGBREVET. Kommer i allefall ikke til å jobbe på sykehuset etter fagbrev, siden der er det elendig lønn. 139 i begynnerlønn for fagarbeidere :P Får mer som hjelpearbeider, uten noen som helst relevant bakgrunn flere andre plasser. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Student siste året på kjøretøy. Neste år blir det lærling som lastebilmekaniker er planen;) Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Elektrikkerlærling i Namsos, ca et år igjen til fagbrev... Da håper jeg på å dra langt faan til havs og tjene litt skikkelige penger.. NESTE!!!!!!!!! Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Jeg jobber med microelectronikk, men permitert fra 1 des... Noen som har en jobb som er midlertidig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Skoleutdannet tømrer(for å ha noe skolegang) Jobber med diamantboring, kjerneboring, styrt boring i fjell og løsmasser:) For tiden plassert i romsdal/langfjorden og borer forundersøkelsen for den nye langfjordforbindelsen. Et høl på 650m :D:D Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 stakkars mann :p Han jobber døgnet rundt 6 dager i uka:P Opp kl 4 hjem kl 20:P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Operatør/reperatør på et kullkraftverk på en øy litt nordafor Oslo. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Det var en sånn her tråd på stripa for ikke lenge siden, men folk kan jo ha skifta jobb sins dess.. :) Jeg er fortsatt intensivsykepleier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 IKT lærling :D Makes two of us! Det var en sånn her tråd på stripa for ikke lenge siden, men folk kan jo ha skifta jobb sins dess.. :) Jeg er fortsatt intensivsykepleier Søster hege :) <3 Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Eltavlebygger lærling! Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Elektrikkerlærling i Namsos, ca et år igjen til fagbrev... Da håper jeg på å dra langt faan til havs og tjene litt skikkelige penger.. NESTE!!!!!!!!! aker solutions søker jo folk:) reisejobb til singapore, godt betalt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Bilmekaniker Lærling på ullern bil på alnabru:-D Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Jobber som annonsekonsulent.. Eller.. Selger da;) hehe.. Selger annonser på nett til bedrifter (så er ikke en av de som ringer halv 10 en fredags kveld:p) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 <---- Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg