asona_er_best Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 går på åssiden vgs. produksjon og industriteknikk. for tiden utplassert hos Aker Solutions som industrimekaniker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Maskinfører lærling i Ekren Entreprenør. bra nok betalt siden jeg enda flesker meg hjemme oss mor og far ;) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Maskinfører lærling i Ekren Entreprenør.bra nok betalt siden jeg enda flesker meg hjemme oss mor og far ;) Det som er tingen når man er lærling :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Industrimekaniker lærling offshore @ StatoilHydro. I fri periodene så blir det jobbing på ei bedrift her hjemme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 jobber på schenker i trondheim.. egentlig en drit jobb:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Jobber med IKT :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Borriggsjåfør / rørbehandlingsjåfør(Gravemaskin med skogs og rørklype) tjener fett med tantke på at jeg bor hjemme i helgene :) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Bilmekaniker lærling hos Prøven Bil Oppdal her :) Skrur Peugeot hele dagen, digg ! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Mitt arbeid er underlagt den strengeste taushet og hemmelighold. Jeg utelukker dog ikke at jeg kan ha forsnakket meg i andre tråder her på forumet :D Ja, og så reparerer jeg sykler da ;) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Forskalingssnekker siden jeg starta som lærling i 2003. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Mitt arbeid er underlagt den strengeste taushet og hemmelighold. Jeg utelukker dog ikke at jeg kan ha forsnakket meg i andre tråder her på forumet :D Ja, og så reparerer jeg sykler da ;) Kan du ikkje seie kva yrke er? Eg treng ikkje å vite meir. Edit: eg går i 10 klasse på ein ungdomskule. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri cosworth Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 han er rasebilbygger å sykkelrepratør! ;) Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 ettersom jeg har skjønt å lest i tråder er han noe i staten/kommunen kanskje tenker jeg siden han har sakt i andre inlegg at han har mye kontakt med politiet... Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Kan du ikkje seie kva yrke er? Eg treng ikkje å vite meir. Han har lov til å si det ja, men husk nå at de som bor i ei lita fjellbygd langt nord, litt øst, og oppover er litt hemmelighetsfulle av seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Kan du ikkje seie kva yrke er? Eg treng ikkje å vite meir. Edit: eg går i 10 klasse på ein ungdomskule. han er rasebilbygger å sykkelrepratør! ;) Mitt daglige arbeid er så fjernt fra raserbilbygging som det er mulig å komme, men det har blitt nevnt i tide og utide her på Kongelig Norsk Bilforum. Så her er det bare å benytte seg av åpne kilder for å hente inn den nødvendige etterretningsinformasjon... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg