capri cosworth Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Mitt daglige arbeid er så fjernt fra raserbilbygging som det er mulig å komme... det er det ikke i filmen! dokumentaren om deg... flåklypa grand prix:) Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Han har lov til å si det ja, men husk nå at de som bor i ei lita fjellbygd langt nord, litt øst, og oppover er litt hemmelighetsfulle av seg. Hysj Incognito, ikke blow my cover... Jeg arbeider på dypet her :D Du med ditt brukernavn og yrke burde vite ;) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 det er det ikke i filmen! dokumentaren om deg... flåklypa grand prix:) Hehe, mye har skjedd siden midten av 70-tallet :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hysj Incognito, ikke blow my cover... Jeg arbeider på dypet her :D Du med ditt brukernavn og yrke burde vite ;) Jeg driver jo litt etteretningsarbeid sånn på'si, og jobber for tiden med å finne GPS-kordinatene til flåklypa. Når jeg først finner de, skal jeg under skallet på deg Reodor :p Skal ikke røpe det her, men sender en mail tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Vasker Biler:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Mitt arbeid er underlagt den strengeste taushet og hemmelighold. Jeg utelukker dog ikke at jeg kan ha forsnakket meg i andre tråder her på forumet :D Ja, og så reparerer jeg sykler da ;) Er det såppas ille at vist man tipper militær av no slag så blir man drept for å røpe informasjon? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Jeg har funnet det ut! :) Sjekk mailen din mens du tar morgenkaffen i morgen Reodor ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Plumber & Hero :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Ekspeditør Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Dere som sender meg PM: Jeg gir ikke ut identiteten til andre personer. Så hjelper ikke sende meg PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spax Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Bilhøgger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Is Engineer Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Mitt arbeid er underlagt den strengeste taushet og hemmelighold. Er det derfor arbeidsgiveren din flasher navnet ditt i doffin;) Jeg er forøvrig korrosjonsingeniør, men bilen min ruster allikevel:confused: Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Jeg er sykkelmekaniker. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Jeg er lærling som selger på en databutikk :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg