Gå til innhold

Hva jobber dere med?

Ranger emnet

DasAuto

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Reodor F"; jobber ikke så langt unna deg :) Har dog mye med Forsvaret å gjøre, men ikke ansatt :)

Javel? Du sender ut både Buskmann- og Dovrebanen-vibber, og det burde du ikke...

Jeg rygger ganske mye, og syns at toppfarten i revers blir alt for lav. Finnes det noen personbiler med flere reversgir? Minimum 2 gir bakover, helst 3.

Noen terrengbiler som kan bytte mellom høy og lav uten å stanse kanskje?

Flåklypa Racing Team ved styreformann Felgen har kommet til at det er Buskmann som er Dovrebanen og omvendt. De representer begge Harrypolitiet, hverfall inntil nylig hvor Buskmann heller er "Banned".

Imponerende stykke detektivarbeid av deg.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Du sender ut både Buskmann- og Dovrebanen-vibber, og det burde du ikke...

Akk.. Jeg er verken buskmann eller dovrebanen nei.. Harrypolitiet er en stor etat det. Består av ca 600 mennesker. Kan dessverre ikke uttale meg mer om dette på ugradert nett, vi bruker Harrypolitinett :D

Skal ikke avsløre deg mer her inne Reodor, eller hva du jobber med innad i Forsvaret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes gøy ut.. hva slags utdannelse har du da?

Egentlig ingen som går på det yrket jeg har nå - untatt elektro. Selvom jeg ikke er mye borti elektro på jobben (Noe blir det jo).

Ble ansatt pga. praktisk erfaring :)

Jeg gjør stort sett det meste, som platearbeid, sveising (både TIG og MIG), lakkering, generell skruing, pumpemekanikk etc. etc.

Mens vi har noen som kun holder på med sitt område (Elektriker).

Så det er veldig mye forskjellig å holde på med for min del :) Veldig sjeldent at det er like og kjedelige dager.

Også blir det selvsagt noe leking med brannutstyr, kjøring av biler, lifter etc. (Se eks. bilder her:)

http://www.bilforumet.no/mediaforum/200146-bronto-skylift-54m-brannbil.html

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk.. Jeg er verken buskmann eller dovrebanen nei.. Harrypolitiet er en stor etat det. Består av ca 600 mennesker. Kan dessverre ikke uttale meg mer om dette på ugradert nett, vi bruker Harrypolitinett :D

Skal ikke avsløre deg mer her inne Reodor, eller hva du jobber med innad i Forsvaret :)

Hehe, det er ikke slik at jeg jobber med noe hemmelig, men man outer ikke forumdeltakere ved navns nevnelse slik uten å ha spurt om det er greit. Det burde du ha forstått, du som har god kjennskap til sambandsprosedyrene på Harrypolitinettet... :D

Men altså:

Hmmm... HV-USK på Kongsvinger 88-89, og siden har jeg jobbet i Forsvaret både som militær og sivil. I tillegg er jeg områdesjef i HV. Jeg er en av de som Forsvaret tok og deretter aldri slapp taket i kan man si.

http://www.bilforumet.no/stripa/174048-milit-ret-n-r.html

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er ikke slik at jeg jobber med noe hemmelig, men man outer ikke forumdeltakere ved navns nevnelse slik uten å ha spurt om det er greit. Det burde du ha forstått, du som har god kjennskap til sambandsprosedyrene på Harrypolitinettet... :D

Men altså:

http://www.bilforumet.no/stripa/174048-milit-ret-n-r.html

Base Viken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det barnsligste jeg har hørt på lenge, gratulerer.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er "Harrypolitiet" igrunn? er det en liten pro-nasjonalistisk sekt eller noe?

Jeg tror det er de som arresterer fulle folk på vei til eller fra Strömstad skjærtorsdag. Ikke akkurat de som fikk velge tjenestested først etter endt PHS med andre ord :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er de som arresterer fulle folk på vei til eller fra Strömstad skjærtorsdag. Ikke akkurat de som fikk velge tjenestested først etter endt PHS med andre ord :D

ok:biker

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Base Viken?

Jeg syner, og høyner med Base Rogaland Agder, Base Bergen, Base Østerdalen, Base Trøndelag, Base Troms Finnmark, Base Andøya og Base Bodø.

Tilsammen er dette opplysninger med sikkerhetsgrad BEGRENSET.

Alle lesere av denne tråden må derfor møte på mitt kontor for autorisasjonssamtale i morgen kl 0800. Møt nybarbert og pen i tøyet! Unngå tumulter i korridoren mens dere venter på tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at jeg stiller i permbukse, Felt 1 jakke, vinterkamo, snøbriller og BF?

Sålenge du er pen i tøyet. Men vær forberedt på tumulter. Still derfor med sabel og hvite hansker for sikkerhets skyld. Dette kan bli nasty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider