TripleBoy Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Han har lov til å si det ja, men husk nå at de som bor i ei lita fjellbygd langt nord, litt øst, og oppover er litt hemmelighetsfulle av seg. Ja, nettopp derfor sier jeg ikke hva jeg jobber med! :P Han jobber døgnet rundt 6 dager i uka:P Opp kl 4 hjem kl 20:P Døgnet rundt er ikke fra 04.00 - 20.00, bare så du er klar over det! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Jeg stiller i G3, er det hvem som helst det er snakk om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Første året mkken for tiden, etter det blir det Bil Mekaniker, har også veldig lyst til å reise til Afghanistan ett kontinent:) Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 jobber med å sitte i kassen og fylle på varer i en Rimi ( jødebutikk ) og sånnt mens jeg går på skule men egentlig utdanna som Draftsman :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 har også veldig lyst til å reise til Afghanistan ett kontinent:) Tror ikke Afghanistan er et kontinent :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Tror ikke Afghanistan er et kontinent :D Tørk av deg gliset, Svalbard er ikke noe mer kontinent enn Afghanistan! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Tror ikke Afghanistan er et kontinent :D IKKE:O Nei nei:) Jeg mente reise til Afghanistan ett kontinent i militæret da:) :cool: Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 IKKE:O Nei nei:) Jeg mente reise til Afghanistan ett kontinent i militæret da:) :cool: Du sliter seriøst Kazzy. Det heter kontingent. Møt på mitt kontor du også! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Du sliter seriøst Kazzy. Det heter kontingent. Møt på mitt kontor du også! :adolf::asshole: :D Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 :adolf::asshole: :D Jasså! Trøbbel med autoriteter? Ta ti! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Jeg er fortsatt intensivsykepleier aah syns jeg har sett deg før ? :kiss du har en tvillingsøster ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Tror ikke Afghanistan er et kontinent :DSarah Palin mener at Afrika er et land,så hvorfor ikke..? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 aah syns jeg har sett deg før ? :kiss du har en tvillingsøster ? Det er isåfall den stygge tvillingen du ser på det bildet... ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 oja trodde det var begge 2 på bildet jeg :D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 jeg jobber som avistrykker, takket være meg får dere postkassene deres fulle av reklame og dritt! =) Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg