stenerzen Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Alle som jobber i Harrypolitiet, jobber på egen innsats, så dette stemmer. Vi er ikke bare ute etter harry-biler, men også harry-folk. kan noen vær så snill og forklare meg hva F**n detta harry politiet er for noe rare greier? Siter 97' Bmw 318i touring 90' Mercedes 260E --SELGES-- 87' Vw Golf 1 Cab --SELGES-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Jobber med Wireline (brønnservice) i nordsjøen + student i "fri" periodene.... Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 kan noen vær så snill og forklare meg hva F**n detta harry politiet er for noe rare greier? politifolk med mindreverdighetskomplekser pga drittjobben med å stoppe fulle folk, isteden for høyt rangerte/respektable jobber som de "kule" politifolka får;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 jobber som avløyser i helgene og utenom det så er jeg elev i norsk videregående skole. skal for alt i verden skaffe meg en lærlinge plass etter dette skole året. møkk lei av å stå opp drit tidlig vær jævla helg for å ha penger på konto og trampe rundt på skolen uten noe fornuftig å gjøre. bare lærere som er lei av elevene og elever som er lei av lærerne. for ikke å snakke om hvor forjævlig det suger å bo på hybel og ikke ha noen venner her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Bilmekaniker på Toyota Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 kan noen vær så snill og forklare meg hva F**n detta harry politiet er for noe rare greier? Det skal jeg gjøre med glede. En harrybil kjennetegnes ved følgende mishandling: Uoriginale vinger, skjørt og spoilere Enhver bruk av ordet "racing" og "motorsport" på bilen En del feilplasserte felger og dekk Skamsenking Rotete og glorete (forsøk på) lakkjobber "Lexuslykter" Ethvert tillegg i antall eller størrelse på enderør De fleste klistremerker "Øyelokk", neonlys og annet krimskrams Se for eksempel dette: Harrypolitiet er altså personer som "jakter" på slike stygge kjøretøyer. Hensikten er å begrense den slags bilmishandling til et minimum. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Det skal jeg gjøre med glede. En harrybil kjennetegnes ved følgende mishandling: Uoriginale vinger, skjørt og spoilere Enhver bruk av ordet "racing" og "motorsport" på bilen En del feilplasserte felger og dekk Skamsenking Rotete og glorete (forsøk på) lakkjobber "Lexuslykter" Ethvert tillegg i antall eller størrelse på enderør De fleste klistremerker "Øyelokk", neonlys og annet krimskrams Harrypolitiet er altså personer som "jakter" på slike stygge kjøretøyer. Hensikten er å begrense den slags bilmishandling til et minimum. Hvis spoilerene / vingene er vel innbefattet i bilens design og er formålsenlige,altså at de virkelig bedrer kjøreegenskapene eller faktisk pynter på et ellers ganske kjønnsløst og tafatt design (no attitude),og den grove økningen i enderørets dia / antall kommer som et nødvendig bi-produkt av et effektuttak på 3 ganger originalen,så vil jeg hevde at harrypolitiet skyter seg dønn i foten ved å i det hele tatt kalle bilen harry... Hvis ikke så er de ansatt av A4 A/S,norwegian branch of L7 Inc. for å fjerne,diskriminere eller generelt drittslenge all automobilsk individualitet i dette landet. Mine 0.36 Islandska kronur. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Jobber ute i nordsjøen på en Jack-up-rigg. Lærling på boredekket.:) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Jobber med Wireline (brønnservice) i nordsjøen + student i "fri" periodene.... Jobber u med wireline-boring? Er vel ikke samma wireline som vi bruker, men hva er hensikten med wireline der ute? Pumper dere inn kroner osv? For dere tar jo ikke kjerneprøver, men kanskje dere bruker wireline for å få stabil hølvegg? Jeg bare er litt nysgjerrig:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Forsatt elektriker her. jobber for LC i oslo Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 går på handelshøgskulen BI. I ferier er det tunge maskinar det går i:=) mest gravemaskin, men også noe hjullaster. ELSKER maskinar med dieselmotor.:yummy: noen favorittmaskinar: -CAT er beste innen gravemaskin -Timberjack 1710d (lastebærer) -John Deere 6620s (traktor) -Scania r-serie (lastebil) ++ Kan eg spør om kva slags girkasse det er på John Deeren? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg