Gå til innhold

Gas problem..

Ranger emnet

volvo9før

Anbefalte innlegg

hei..

har ein audi a4 1.8 turbo quattro 1999 mod..

har nett kobla elektronisk boost controller på den..

så når eg flater heilt ut på første, samme skjer på restn av girene og så kutter gaspedalen, sånn at eg kunn får 33% gaspådrag? går fint og kjøre visst eg girer før 5000, er en sånn tikelyd på høgreside me luftfilter unna pådrag og..

ka som gjør at den kutter? noken som har peiling?

kan det ha no og kjøre me den gamle N75 ventilen, at den bare ligger i motorrommet og ikkje er tilkobla? og at den gir beskjed at no er det noe gale og så kutter den?

har elektronisk gaspedal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bilen chippet? kan kutte pga den ikke får nokk bensin?

er ikke bilen chippet og den lader 1 bar, så er nok ikke bensinen stilt opp helder...prøvde akkurat det samme.. og den ladet 1 bar og da kuttet alt og bilen berre hakket.. det var pga den ikke fikk nokk bensin... men kan ver noe annet.. kom bare med et innspill;p

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maker jo sence d med bensinkutt ja..

men jeg trodde det var sånn at n75 ventilen ikke skulle være tilkoblet på noen måte om du hiver på boost kontroller.. n75'en vil vel da kunne tro at f. eks. wastegaten har låst seg (vill teori men men..) og dermed kutter alt for å senke trykket igjen?

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er som dere sier at den erstatter N75'n Så er nok selve boostcontrolleren som er programert slik med en sperre eller noe? Min er chippet å lader noen få ganger nesten 1.5kg og kutter ikke i det hele tatt:)

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider