Zefiro Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Bilen min har funket fint i mange år nå.men her om dagen begynte ladelampa å lyse ,og de automatiske kjørelysene var svake ,,samtidig kom en klikke lyd fra et rele.. men så fort jg skrudde over på lysbryteren slik at jeg har nær/fjern lys var problemet borte.. og ladelampa slutta å lyse når jeg ga på gass.. men problemet er periodisk.. satte i nytt batteri i dag. og nå er prob borte. men som sagt periodisk..så kanskje feilen kommer tbk .. så jeg har tenkt på at det kan være dynamo ..men hva med regulator??? sitter denne i dynamoen eller i en egen boks utenom? Hyundai.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 jada.. ute på jobb inatt. bilen tok kvelden ..måtte ha falck ..:P ny dynamo kjem i hus senere i dag..så da må det vel bli bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaffeKarsK Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Har du fått byttet dynamoen? Er problemet borte nå? Siter [o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998 [x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT] [x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt] [x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT] [x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg