Gå til innhold

Sjekk lysene

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

da jeg sist kjørte med go bilen en sein mørk høstkveld, så blir jeg blendet selv av vanlig nærlys, men de som har feil justert lys (for høyt), de lyste over meg..

Men de med riktig instilte lys de er mest plagsomme selv med nærlys, og med fjæernlys så blir man jo omtrent flash-banget.

Kan sikkert ha noe med at i go bilen så sitter du ca 15cm over bakken med stumpen...

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåkebaklys!!! komme bakom nåkken so kjøre med det i mørket, spesielt hvis da regna. De andre møte du berre iallefall.. Detta drite her blir du kjørande bakom i evigheta. Ikkje tar de et hint heller om du fløyte og blinka på de, eller berre sette på fjernlysene og kjøre som om de ikkje va der.. Meina da, nestegang kjøre eg de tå veien og knuse de forbanna lysene..

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Børnerud'n

Tåkebaklys!!! komme bakom nåkken so kjøre med det i mørket, spesielt hvis da regna. De andre møte du berre iallefall.. Detta drite her blir du kjørande bakom i evigheta. Ikkje tar de et hint heller om du fløyte og blinka på de, eller berre sette på fjernlysene og kjøre som om de ikkje va der.. Meina da, nestegang kjøre eg de tå veien og knuse de forbanna lysene..

Jah. En god del nordmenn bruker dette unødvendig mye. Trenger ikke tåpelys bak i 50 og 60 sonene selv om det er bare litt tåke. Greit å bruke det i en solid snøstorm eller i skikkelig tett tåke på motorveien.

De som kjører med ett nærlys og tåkelys Eller ett nærlys og ett tåkelys. Ser helt mongo ut.

Helt enig. Tror den jallabilen til dusten ser mye fetere ut når personen kjører med eksempelvis ett nærlys og ett tåkelys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider