sk0g3y Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hei. Har fått skaffet meg en golf III 1997 modell, med en liten 1,6liters motor. Har byttet lykter og grill, men ikke gjort særlig mye mer enda. + Har da koblet anlegg, men det synes jo ikke på utsiden :P Har dere noen meninger til hva jeg bør bytte/montere/fjærne etc. så kom med det. Enten negativt eller positivt ;) [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Stilig bil! Få den litt nærmere bakken så er den perfekt! Eventuelt om du skal gjøre noe forandringer utseende-messig så er det clean (gjerne deler signert av VW) som gjelder! Likte felgene forresten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Frekke felger! Senk den litt bare, så er den perfekt. Torandorød er kult! :) Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Heter de felgene a? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Felgene er "Rial" ett eller annet ;) Senk frister, men om jeg har et par personer baki, subber den litt bak ;P Noen som har forlag til hva jeg kan gjøre med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 gass dempere stiver vel opp! Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Veldig pen bil og pene felger :) få den litt lavere så blir den perfekt. få lista under grillen lakkert :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Skal lakkere hele grillen i samme farge som resten av bilen;) Venter bare på lakken :D Skal legge ut bilder når den er ferdig lakkert... Men du snakker om gassdemper? Er det coilovers du mener, eller bare selve støtdemperen, i tillegg til senkefjærer? PS: Effektanlegg kommer på til våren ;)Vet det ser litt smått ut med et sugerør bak der :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 golfen min har jeg hvertfall bare gassdempere også fjær! Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Er det ikke gassdempere på orginalt? Hvilke type kjøpte du, og pris? Hvor store dekk har du og hvor mye har du senket? Kunne egentlig tenkt meg å senke ja. Er enig i at det hadde blitt finere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 hmm, tror ikke det er orginalt på golf 2. Kjøpte det med 40 snek. SÅ anner ikke pris osv. Men ligger vel rundt 4000 og oppover vill jeg tro. Har 195 15R på nå med 40 senk foran og bak. mer en stor nok plass. blir 16" neste år på den. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Åja. hehe jeg har golf 3 da...:P Men jeg har 215/40-17 dekk, som subber når jeg har et par stykker baki baksetene nå selv uten senk liksom :/ menmen. får se hva det blir til. Kan jo kanskje evt. valse litt bak ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Kan kjøre skikkelig off-roader, men det hjelper ikke på subbing hvis du har mykt understell, da er du nemlig like langt ;) Kjøp deg et skikkelig senkesett du, så slipper du å subbe samtidig som bilen vil se hundre ganger bedre ut. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Det vil vel hvertfall subbe dersom jeg senker? Nermere hjulbuen liksom??? Vet den er litt høy ja :/ Er det da i såfall senkefjærer, og nye gassdempere da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 sk0g3y skrev: Det vil vel hvertfall subbe dersom jeg senker? Nermere hjulbuen liksom??? Vet den er litt høy ja :/ Er det da i såfall senkefjærer, og nye gassdempere da?? Kjøper du et bra senkesett som er skikkelig stivt, så vil det ikke subbe. Hvis du vil gå for justerbart, så kan du bare justere det etter hvordan du vil ha det selv, og prøve deg fram o.l. :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg