Gå til innhold

Audi A3 LED

Ranger emnet

azn85

Anbefalte innlegg

Hei.

Har bestilt 2009 A3 LED-lykter til min 2005 A3 sportback. Ettermontering av disse lyktene krever omprogramering (vagcom)av lyktene.

Er det noen som vet hvor i Oslo/Akershus som utfører slike programeringer og ettermontering av lyktene??(Se bort i fra Møller - dyyyyrt!!). pris??

:thanks

Bilder av 2006 modell med LED

PB091312.jpg

scyjcg.jpg

b354b4f7.jpg

p1020031dy6.jpg

Audi A3 Sportback

X: Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er medlem i VACN kan du trolig få ordnet dette på et lokallagstreff, der pleier det å være folk med VAG-COM og kunnskap..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 4 weeks later...
Hvis du bare kobler på lyktene kommer kjøre computeren til å fortelle deg at det er en bremsefeil. Jeg gjorde det på min og visste ikke at det var lyktene som fucka opp..

har du oxo de samme lyktene?? hva har du gjort med dem nå?

Jeg vet ikke hvordan jeg skal montere disse lyktene selv...alle audi forhandler jeg har kontaktet vet ikke hvordan man gjøre dette, noen mener at de ikke passer, mens andre ikke har noe svar.

Audi A3 Sportback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest det forumet der før, men skjønte ikke så mye av det. Vet at ledninger må byttes, fra en 4 stikker til en 6 stikker ledning. men problemet er at når man har montert disse på, så vil man få varsel på at lykta ikke virker osv, selv om den lyser..

Derfor tok jeg kontakt med møller for å få noen av dem til å gjøre dette, så jeg slipper å gjøre det selv (ekke noe flink med fiskse ting og tang) :)

Audi A3 Sportback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. da er jeg med :D

Kan vel tenkes at det er derfor du må kode om med vag com.

Yupp trur kanskje det...

Håper det er noen her i Norge som har gjort dette her før, som kan hjelpe meg med dette.. :D

akkurat nå sitter jeg med lykter som koster 3000kr uten å for gjort noe med dem :(

Audi A3 Sportback

Lenke til kommentar
Del på andre sider