Gjest sicarlse Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 http://lister.vg.no/?do=show&id=16898 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 sicarlse skrev: http://lister.vg.no/?do=show&id=16898 Jeg gjør oppmerksom på at verken jeg (A) eller B mener det var slik det skjedde, men et meget innpåslitent vitne (hr. Holm) overtok fullstendig styringen da vi skulle skrive skademeldingen. :D:D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 alle der er jo knall :D Men av disse tror jeg latteren min ble hørbar for naboen :P 61. Null sikt, snødde veldig. Det kom et vindkast (tror jeg) og jeg mistet all kontakt med bilen 73. Den eneste synlige skaden er en ulyd på venstre side når vi svinger til høyre. 75.Jeg prøvde så godt jeg kunne å avvikle en kollisjon. 81.Det snødde nysnø og var veldig glatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 noen gull korn der ja Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Haha, mye kult:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Haha, Man forventer da ikke og møte en annen bil på fortauet.. Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 "Jeg hadde kjørt i 40 år da jeg sovnet bak rattet og forårsaket en ulykke" Joda, men da hadde han da enda klart å holde seg våken ganske så lenge før det smalt :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltnesen Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Dette viser jo bare hvor mange personer med iq lik 0 som bor i Norges vide land. Noen av disse kan kanskje være skrevet av noen som er litt oppskaket etter kollisjon, men uansett a gitt :p Siter -'86 Toyota Celica x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Haha, mye morsomt der:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 "Jeg er 88 år og kan ikke dette" "Fører av bil B var usikker på om bilen var forsikret. Han var også usikker på om han eide den" "Da jeg hevdet at han hadde vært over i min kjørebane, påsto bussjåføren at det er ikke noe som heter din eller min kjørebane her på Hvaler" Mange gode der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg