Gå til innhold

Fire and Ice, trenger hjelp!

Ranger emnet

Fire&Ice

Anbefalte innlegg

Har da selvsagt vært så uheldig å bli rygget på mens jeg sto parkert, har fått litt lakkskader her og der. Ikke noe pes det, bilen sendes på lakkering. MEN! Er det noen som har koden på lakken til en Fire and Ice???? Jeg hadde den jo, men nå finner jeg selvsagt ikke igjen den lappen.... argh...

Noen som kan hjelpe meg????

attachment.php?s=&postid=171547

ikke noe som en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt off-topic for det første: FEEET bil, har sett den på Kongsberg for ei stund sida tror jeg(?). For det andre, hvis det er originallakken, så skal det stå fargekode på en lapp i bagasjerommet, såvidt jeg husker rett. Hvis ikke denne er fjernet på bilen din? Kan maile deg bilde, hvis du vil.. får ikke lagt ut pga. ikke serverplass :(

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

Hva har skjedd med boramannen? :confused: :confused:

Ikke deg, men en her på østlandet. Har den mest gjennomførte boraen jeg har sett. 1.plass på alt av utstillinger.

Han var uheldig da et verksted eller no, uten og tenke seg om skulle jekke opp bilen hans. Ikke tenkte de over at bilen var så lav og at skjørtene gjorde det vanskelig. Så de bare løftet de, og selvsagt skjedde det som ikke skulle ha skjedd. Skjørtet sprakk og de nektet å ta på seg noe skyld.

(med forbehold om at det er noe feil i denne posten, er slik jeg har blitt fortalt historien)

ikke noe som en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider