Haansi Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Hørte det jeg også ja :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 tror det blir digital fotoramme, så nå er det bare og gå amokk med kameraet Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 faen jeg er god på idèr ass :P Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 min er enda mer genial :) men i frykt for at hun leser her, så poster jeg den ikke :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 syns den var genial den og:) men er dårlig på tysk gitt Onesome: av og til lønner det seg og høre på jenter om jenter:P Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Tror faktisk du kunne scoret et par ekstra poeng ved å lage et fysisk album. De fleste jenter liker vanlige fotoalbum man kan bla i uten strøm. Dessuten bruker du tid på å klippe, lime og pynte litt og kan sitte å tenke på når de forskjellige bildene ble tatt mens du holder på. Litt mer romantisk enn å tanke inn bildefiler fra en USB-penn :) Og om du hater det og synes det er homo med saks og lim setter hun sannsynligvis enda mer pris på det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 jaha :P alle jenter er ikke av den klissete sorten :P noen av oss liker faktisk elektroniske duppeditter Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 At de var nye og fancy for 3 år siden :D :worshipnissan Å herreguuud azz, det er jo bar so last year lizm. Daaah! Koz og klemz :D Og ang utslett så finner man ikkeno utslett på "dinglefanten" min i hvertfall ;) Back on topic: En dunk HB og naboens tulipaner:???: Edit: Hvor kom den nissan-saken fra? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 BB boxere er jo de diggeste! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 BB boxere er jo de diggeste! Word;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Hmmm. Jeg gikk med Björn Borg boxere for 8 år siden og, da. ;) Men. Kjøp Parfyme og et armbånd davel. Da får hun 2 ting hun blir glad for. :) Tror jeg skal gjøre det i år. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Jeg har aldri fått utslett på dinglefanten selv jeg, men bare hørte dem trekte tilbake boxerne pga det:) Jeg ville gått for parfyme og lerret. Ta et bilde som du vet dama liker, (gjerne av deg og ho) og gå på fotoknudsen og få det trykt på et lerret:) Har gjort det med flere bilder selv, koster ca 400:) Mange forskjellige str på dem:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg