Lethal Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by KviljoRacing På is og snø er det jo bare moro med sveist sperre. Forsovidt også gøy så lenge man spinner på asfalt også, men å kjøre normalt med sveist sperre på asfalt kan man bare glemme. Også er det det jo liten vits å sveise, for om vinteren spinner man nesten uansett på to hjul. Og hvis man setter seg fast, og det bare spinner på ett hjul, kan man bare dra forsiktig i håndbrekket, sånn at den drar på begge hjula. Skikkelig sperre derimot er noe helt annet. Jepp Jepp.. mye sant der, men er jo utrolig irriterende de få gangene hvor det jævla ytterhjulet slutter og dra da.. Hadde 100% på sierran jeg hadde, og det var sinnsykt morro og helt noe annet å sladde med, men veldig skummel å kjøre ellers siden den blir veldig understyrt.. Kamerat av meg kjørte med 100% sveisa diff på caprien sin en god del av sommeren, litt tung på rattet og bryter litt og sliter mye gummi, men det var absolutt mulig.. Mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 jeg har sveisa sperre på min 1200 sedan, det er ikke no problem i det hele tatt.. blir litt understyrt av det.. men hva gjør vel det, man må jo også prøve og kjøre litt fornuftig, og prøve og ta så vide svinger som mulig.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 men Helois.. hvis du synes ting blir dyrt på kadett C, anbefaler jeg ikke til og prøve kadetter med bokstaver lengre ut i alfabetet... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Kan love deg at jeg ALDRI skal ha en nyere opel enn 79 mod.. city'n er ment som bruksbil / lekebil..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg