RagnarO Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Hei. Jeg har demontert dynamo og tappet av vannet, fortsatt kan ikke termostaten skiftes i min golf 3 1,6 .Hva mer må skrues løst?? Hilsen RagnarO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Har lest at man må av med dynamo og servopumpe ;) Skal bytte på min også snart, men har ikke fått gjort det enda. Er nok litt forskjellige teknikker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RagnarO Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 PK. Vet du om det er noe en skal være obs. på når en løsner servopumpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Nei har som sagt ikke gjordt det enda, men du finner mange tråder om termostat her i Golf 3 forumet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 servopumpa er ikke no stress å løsne...bare å løsne noen skruer og muttere. Bare ikke skru av rørene til servooljen Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RagnarO Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Takk,kimbeer, det var den opplysningen jeg trengte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 om du lurer på noe mer ang. ting og løsne på en golf 3 så føler jeg at jeg mer eller mindre kan det meste :P var det 2 eller 3 skruer/muttere på servoen igjen? 2 ikkesant? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg