K.Johnsen Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Bilen sto på en buss-stopp i fall pga motorhavari. Ikke pen å se på. Ble borte natt til mandag. Ikke at sierra`n er så veldig mye å ha, men den/de som har stjålet den kommer veldig til å angre på at de har stjålet noe fra meg. Det var veldig dumt. Så den som vet eller har sett noe kan få lov til å ringe meg. nr står i signatur. Bilen er 91 sierra stv. svart øverst og sølv nederst. sota ruter. Til dere som kommer med spydigheter o.l, spar dere. Ikke veldig i humør til det nå. Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Få ut noen bilder også?.. kan holde øya oppe jeg!;) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Johnsen Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Få ut noen bilder også?..kan holde øya oppe jeg!;) Kjempegreier! Skal få lagt ut et bilde av den litt senere. Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Kjører,Lena-reinsvoll hver dag:) så kan se rundt om den ratt kan ha havna hit ;) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Sikker på at den ikke er fjernet av det lokale viking/falc som feilpark da ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Johnsen Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Sikker på at den ikke er fjernet av det lokale viking/falc som feilpark da ? Det var det første som slo meg også, men har vært i kontakt med alle slike firmaer i nærområdet. De sa også det at når det er snakk om inntauing så blir eier kontaktet først. Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Kan jo også høre med buss selskapet som kjører der, om noen der kan ha sett noe eller de som har ordnet fjerning... Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Johnsen Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Kan jo også høre med buss selskapet som kjører der, om noen der kan ha sett noe eller de som har ordnet fjerning... Har sjekka ;) Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Det var det første som slo meg også, men har vært i kontakt med alle slike firmaer i nærområdet. De sa også det at når det er snakk om inntauing så blir eier kontaktet først. Dette er bare BS at eieren blir kontakta før bilen blir tauet om den er hensatt et sted.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Dette er bare BS at eieren blir kontakta før bilen blir tauet om den er hensatt et sted.. Dette praktiseres noen plasser, men sier jo ikke at det har skjedd i dette tilfelle da. Vist bileier har kontaktet alt av selskaper som driver med borttauing uten at de har bilen, så er det vel bare å kalle en spade for en spade også gå ut ifra at den er blitt stjålet.. Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 kan jeg spørre helt ærlig...hvem vil stjele en sierra med motorhavari? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Johnsen Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 kan jeg spørre helt ærlig...hvem vil stjele en sierra med motorhavari? Kan du jaggu lure på! Stygg er den også! Finner jeg ut hvem det er skal jeg melde han på worlds dumbest criminals :D Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Johnsen Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Tyveriet er nå anmeldt, å hvis noen har info kontakt enten meg eller hov lensmannskontor. Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Jeg spotta en svart suv med en svart-sølv/grå sierra stv bakpå henger'n. men da tenkte ikke jeg så langt eller noe da.. husker ikke reg nr.. sorry :S Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Johnsen Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Jeg spotta en svart suv med en svart-sølv/grå sierra stv bakpå henger'n. men da tenkte ikke jeg så langt eller noe da.. husker ikke reg nr.. sorry :S Hvor og når var dette da? Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg