Bjydn Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Lurer på om nokon veit kor eg får tak i repkit (pakningssett) til bremsepumpe på Golf 1 GTI?? og eventuelt om det går an å bytte med ei som passer? Har problemer med å skaffe og WAG forhandleren kan ikkje få tak i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkis Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Prøv Hotshop Har sett igjennom prislisten og: 171611019,AX MASTERSYLINDER GOLF 74-83 545.00 stk Kanskje ikke det forskjell på "vanlig" og GTI? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjydn Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Mykje bra på den sida der.. Men har fortsatt problem. Hovedbremsesylinderen er ikkje lik på Golf og Golf GTI. Min bil ein Audi 80 GLE 1980 modell, har samme motor som ein Golf 1 GTI (1,6i) . Hovedbremsesylinderen er lik på Golf GTI og min bil, og innerdiameteren i sylinderen er ca 20,6mm, trur eg. Nokon tips/ råd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg