skralla Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Heisann. På tide å spørre Dere som veit noe her ;) Jeg driver å stapper inn en B230FK i 240'n. Har kommet til tomgangsregulatoren, og lurer på hvor slangen fra denne skal være? Husker ikke åssen det var når min originale F motor satt i 240'n. (Tre år sida jeg tok den ut). Men mener å huske at denne skal på luftrøret som går inn mot spjeldhuset ikke sant? Men åssen løser jeg detta på en FK motor? Må jeg montere et stykke som har et "uttak" til denne slangen? Eller åssen er de originale rørene? Selv har jeg kun egne rør med silikon-skjøter :) Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Inngangen (den stussen som ligger på langsia) skal inn på trykkrøret før spjeldet.Det andres slangen skal på stussen som er på innsuget, mellom innsugsrøret til sylinder 2 og 3- Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skralla Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Takker for kjapt svar! Husker det nå. At på F motoren var det et elastisk rør med en stuss på.. Hvor omtrent sitter denne stussen originalt på turbo da? Heeelt inntil speldhuset? Har en original sånn 90" rør på speldhuset men den har ingen stuss.. Skal vel klare å mekke noe. Kom med tips :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Nja ligger vell ca 20cm fra 90 graders bendet vell.. Prøv deg fram:P Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg