Gå til innhold

BMW 525i Turbo

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

Takst av skaden ble tatt idag.

Ble en såpass grei sum, at jeg valgte å få pengene i handa, og reparere den selv.

2 "nye" dører ifra en M5 er faktisk skaffet..

Ny forskjerm er bestillt.

Samt endel mer stæsj :)

kos hvis du sitter igjen med penger etter reperasjonen :D

tipper det blir fint når du får på alt stashet, napper av hengerfestet og fikser skaden :)

[ ]1989 BMW E30 325i Sedan

[X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kos hvis du sitter igjen med penger etter reperasjonen :D

tipper det blir fint når du får på alt stashet, napper av hengerfestet og fikser skaden :)

Hengerfestet skal nok av ja, kun kroken da. Jeg synes det er kjekt med hengerfeste.

Ting blir fikset etterhvert...

Snakket med Kjell i A-Dekk idag.. Skal ringe han igjen imorgen, de skal lage nytt oppsett på motoren, nye dyser osv til meg. Skal få ut 320-350 småsøte hester.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå isted kom det en fin pakke til meg her på jobben..

Sorte DE lykter ifra Hella samt nye klare facelift tåkelykter. (Disse skal få sotefilm på seg, for å matche resten).

Noe mer er også bestillt.

- Klare sotede skjermblink lykter

- Klare sotede sideblink forran

Og noe mer;)

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller spart litt til å kjørt på med datasprut. Blir så mye mer sikkert. Har hatt chip fra a-dekk lenge nå, og jeg synes ikke det har fungert skikkelig.

Måtte prøve en hel haug med chipper før det ble noenlunde.

Jeg kjøpte turbobilen min av de, og det har mildt sagt vært mye tull. Tross at de har vært veldig behjelpelige.

Mitt tips er helt klart christer fra autokvikk, eller Kimmit-sport på bimmers. Der snakker vi personer som har peiling, og det har jeg erfart.

Men skal du på død og liv ha chip, så ville jeg heller tatt det med personen a-dekk handler med. Så slipper det å bli en mellommann, og i tillegg blir det billigere (2000kr)

Han kaller seg Fekzen, og holder til på pure-pf forumet.

1993 BMW 325 Turbo Intercooler

1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler

1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nokk datasprut. Skal sette nedi 3.5 motoren jeg har stående halvferdig bygd til turbo. ekstern justerbar wastegate, KKK27 turbo osv. Blir vel en ca 300-400hk (Skal godkjennes med ca 350hk).

Skal sette inn bilen inn på verkstedet mitt nå iløpet av desember og begynne.

Dataspruten blir mest sansynlig handlet hos Bjørnstad, der skal den mest sansynlig også mappes og benkes også.

Idag hentet jeg de 2 nye dørene til bilen også, skal pussest osv. Så blir det ordnings..:)

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra. Datasprut er et must over 300.

Hva er planen for å få den godkjent?

M5 understell og drivlinje.

Avgassmåling og benking med bekreftelse av effekt.

Skal kunne gå. Har skaffet noen fine papirer. Og siden E34 har blitt levert også med turbo (B10 Alpina) så ser jeg ikke noen stor hindring i dette. (Håper jeg).

Regner med at det går igjorden, men vil nok ta litt tid, jeg er ikke den som stresser med dette.

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider