slitenvolvo Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Byttet endeledd, pluss pluss på bilen min og stilte spissing med tommestokk, skikkelig forstillingskontroll kommer så snart jeg er sikker på at jeg ikke også må bytte tannstang. Nå har har jeg litt liten respons akkurat i det jeg starter å snu på rattet mens jeg kjører rett fram. Vil det være lurt av meg å justere spissinga litt ut/mindre spissing? Er snakk om volvo 740, hvis noen lurte. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Liten respos i styring ved rattutslag har ingenting med spissingen å gjøre, er nok heller for mye dødgang i systemet det, så da er det justering av tannstang/styresnekke som må til, evt om den er for slitt, så må den byttes, og er det servostyring på bilen, så må motoren gå når du sjekker for dødgang Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 For øvrig er det normalt med ekstra dvask styring hvis man har montert vinterdekk. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg