Gå til innhold

Din rareste bil-drøm...

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

Siden det er såpass med slike tråder her på stripa, syns jeg det passa fint med en til..

 

Så folkens, hva er det rareste du har drømt om innen bil?

 

Selv har jeg nettopp drømt at 240'en min plutselig var blitt framtrekker.. Å det merka jeg ikke før jeg skulle ut å drifte.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt så mange rare drømmer som omhandlet bil, men det er en jeg husker spesielt godt.

 

Går som følger:

 

Jeg hadde av en eller annen merkelig grunn en shitload av penger, vi snakker x antall millioner. Så det jeg gjorde var og kjøpe meg en Skyline R34 GTR. Så tok jeg drivverket og motoren fra den, og satte det på min Saab 9000. Var vel en 8-900 hester ut på hjula om jeg ikke husker helt feil. Kalte den for 9000-GTR eller noe sånt.

 

Inni var bilen faktisk helt fullstendig orginal, bortsett fra tre målere i midtkonsollen og cd-spiller (samme som nå :P). Utseende var akkurat samme som nå (senk, 18" og hvite blinkers).

 

Men så blir det bra. Jeg ble faktisk oppringt av Top Gear, og de spurte meg om jeg kunne være "Star in a reasonably priced car". Der satt jeg jo selvfølgelig rekorden over alle rekorder, slo tilogmed The Stig om jeg ikke husker helt feil. MEN SÅ, skulle de ha min kjære 9000-GTR ut på banen, slik at The Stig kunne ta en powerlap. Og det gikk jo fantastisk, den knuste alle bilene og Jeremy Clarkson lovpriset min "evne" til og bygge bil.

 

Så våkna jeg.

 

BLAH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drømte en gang om at jeg campet ved en campingplass. Med telt.

På natta våkna jeg av at noen tyskere beundret spoileren min.

Senere måtte jeg kjeppjage dem, de hadde skaffa verktøy for å stjele spoileren.

 

Drømte OG om at bilen ble avskiltet fordi denne nederste leppa på fangeren manglet lakk. Måtte skaffe TUV papirer på at lakken var godkjent på slike lepper.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo7404life, haha.. Genial drøm det vel..

 

Har også drømt engang at jeg hadde en volvo 240 med sinnsykt mye hk.. Kjørte bilen i benk og benka over 1000hk på en b19.. Hadde 7 doble gassere og greier.. Var da en N/A-motor.. :b

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tråd hehe..

 

Har en fra ett par uker tilbake da jeg skulle kjøpe ny bil,

Er mer kjerringa sin opplevelse en min men det var jeg som drømte:

 

Jeg lå i senga og var veldig tydlig på at jeg kjørte bil for jeg gassa, clutcha, bremsa gira og ratta mye hehe

 

Så spørte dama mi meg hva jeg dreiv med, Kjører integra ser du vel! Hadde jeg sagt da hehe..

Litt kult å høre den når jeg våkna dagen etter

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tråd hehe..

 

Har en fra ett par uker tilbake da jeg skulle kjøpe ny bil,

Er mer kjerringa sin opplevelse en min men det var jeg som drømte:

 

Jeg lå i senga og var veldig tydlig på at jeg kjørte bil for jeg gassa, clutcha, bremsa gira og ratta mye hehe

 

Så spørte dama mi meg hva jeg dreiv med, Kjører integra ser du vel! Hadde jeg sagt da hehe..

Litt kult å høre den når jeg våkna dagen etter

 

Hahahaha! Fy faen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tråd hehe..

 

Har en fra ett par uker tilbake da jeg skulle kjøpe ny bil,

Er mer kjerringa sin opplevelse en min men det var jeg som drømte:

 

Jeg lå i senga og var veldig tydlig på at jeg kjørte bil for jeg gassa, clutcha, bremsa gira og ratta mye hehe

 

Så spørte dama mi meg hva jeg dreiv med, Kjører integra ser du vel! Hadde jeg sagt da hehe..

Litt kult å høre den når jeg våkna dagen etter

 

 

haha!! beste ever :D

 

kunne fint vært reklame ^^

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår