Gå til innhold

Din rareste bil-drøm...

Ranger emnet


esbandos

Anbefalte innlegg

Drømte for ei stund siden at jeg og fattern var og prøvekjørte en koxgrå sierra cosworth sedan med oransje 5-eika felger. endte med at jeg handla den da, også våkna jeg så klart før jeg fikk kjørt den. Et par uker senere sitter jeg på autodb og sikler, og der ligger jammen bilen jeg drømte om. HELT lik! akkurat like felger, med nøyaktig samme oransjfargen, og fargen på bilen var å klin lik:p

Sprøtt!

- Volkswagen golf 1993 1.8GT

X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte for ei stund siden at jeg og fattern var og prøvekjørte en koxgrå sierra cosworth sedan med oransje 5-eika felger. endte med at jeg handla den da, også våkna jeg så klart før jeg fikk kjørt den. Et par uker senere sitter jeg på autodb og sikler, og der ligger jammen bilen jeg drømte om. HELT lik! akkurat like felger, med nøyaktig samme oransjfargen, og fargen på bilen var å klin lik:p

Sprøtt!

 

Kjøp den da vel! Ment to be! :)

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp den da vel! Ment to be! :)

 

hehe, ja. det er sant det:p Men er litt lite aktivitet i byggebransjen for tia, så har ikke råd akkurat nå desverre..

 

Men den ligger ute for salg enda, så hvem veit;)

- Volkswagen golf 1993 1.8GT

X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste drømmen jeg fortsatt husker der det var biler med går ca slik:

 

Jeg er på hytta, leker rundt nede ved vannet da jeg ser en mørk blå gammel transit komme humpende bortover fjæresteinene. Den kjører seg fast ved noen store steiner og blir stående. Så åpnes skyvedøra på sida og det kommer folk ut. Det bare røy ut folk (da snakker vi ikke 10-12 stk, men sikkert det tidobbelte). De løfta opp bilen og bar den bort fra steinene og fram til der det var sandstrand. Da hoppa et par stykker inn i bilen igjen, mens resten ikke fikk plass og ble stående igjen. Bilen kjørte avgårde og de som ble igjen begynte å gå tilbake den retningen bilen kom fra...

 

Noe mer husker jeg ikke, var vel 10-12 år da jeg drømte dette. Og hvorfor jeg husker akkurat denne drømmen har jeg ikke peiling på.

 

*edit: jeg var vel ikke så gammel engang, men husker ikke årstall, bare drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lå en E34M5 til salgs på PPF forumet for en stund siden til en ekkelt lav pris. Drømte at jeg solgte M3en og kjøpte denne M5en. Den hadde turbo og bremsa over 1000hk på racefuel.

Var ute å kjørte med bilen og lyder var fantastisk. Men den fuska litt og hosta så det var noe gale. Fikk ikke gitt full gass på den selfølgelig. Så når dette var fiksa og jeg skulle ut å kjøre å teste hvordan desse 900hk funket...så våkna jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømt at jeg lånte en kompis sin opel astra f, hold rundt 180 i en 50 sone.

Da dukker det opp et stykk rødt lys og en grei sving. Ordner dette ved å nappe litt i brekket, går som en drøm forbi det røde lyset og gjennom svingen.

Blir stoppet av onkel blå som syntes det gikk litt fort, blå setter seg bak rattet på bilen og kjører vidre, så slipper han meg av og stikker av med bilen.

Da våknet jeg

1988 Volvo 240 GLE

1987 Hydrolift t-17

Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våkna smånervøs idag, drømte om at jeg fikk tre politi-snøscootere etter meg pga sladding i flesberg:P Var der på fest igår også, så tok det litt seriøst ja.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår