Gå til innhold

E34@PSI : BMW 535i : M30 @ husmor-trøkk

Ranger emnet

E34@PSI

Anbefalte innlegg

:checkflag:

halla ..

Legger ut litt info om Bilen min.. :mat

Turbo projektet startet ca i juli 2008 pågår fremdeles :)

legger ut litt info Grovt nå ,men skal legge ut mere detaljer om bygge-prossesen senere :cool:

soo enjoy :titties: :worshipbm:

DSC02180.jpg

Første bud var jo å få 750cc/min RC dysene & AEM FICn til å spille på lag me M30n

DSC02181.jpg

3.jpg

:P RC 750 cc/min dysa

DSC02182.jpg

ah etter timer me kobling & GROV mapping så siver motorn fint :P

:cool:

2.jpg

bondemekk oljetilførsel.... funke fint

DSC02090.jpg

4.jpg

Gatemappet og rdy :)

43.jpg

fløtta spjellet mesta cruisekåntrålln da :S ..

5.jpg

7.jpg

Bytta d meste i forstilling og bakstilling, bilen ble så vinglete på gasspådrag når d ble 211hk++ hehe har jo fjernet katten... oxo høhø :driving

6.jpg

overlaidda bimmar me sperre e fØnn .. :) :m'm:

Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

4.jpg

Gatemappet og rdy :)

43.jpg

fløtta spjellet mesta cruisekåntrålln da :S ..

overlaidda bimmar me sperre e fØnn .. :) :m'm:

Men på trykkrøret etter ICen ville jeg ha helsveist istedetfor alle de skjøtene og klemmene. :) Forøvrig ser jo ting ryddig og pent ut. :cool:

Hva har du laget lua til turbinhuset av? Kjøpt ferdig kanskje?

Les stickyen i prosjektforumet om trådtittel og bruk edit.gif knappen. Og hold deg til f.eks bokmål. Les FAQen vår. Velkommen ombord og vennligst la denne tråden fortsette å flomme over av byggebilder! :allrigthbmw:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil! hvordan turbo og slik brukte du?

T4 flens T70 Turbo .70 på komp. & .68 på Xos EMM USA står d på sneilla

kjøpt på nettet fra statene helt kurrant . kanskje litt lite xos hus men d blir nokk å bruke denne i vinter har null lagg :D

...tok jo nuven av ei XS-power (skit) kopi GT45 sneille i høst ..

var A/R 105 på Xos & .66 på komp husker ik helt ,, ladet hard & bimmarn gikk bra deinn, litt lagg da..

10PRINCE.jpg

var den jeg egentlig skulle bruke :tannløs: men olje slangen ble for varm så inner gummien smeltet, ble tett & da skjærte sneilla seg :(

så jeg sølvloddet på ett kobber rør som forlengelse både på Wastegaten & oljetilførsla funker fint :)

Du vet at du er en Boostjunky når du mapper bil i søvne og ber kjerringa skru opp trykket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på trykkrøret etter ICen ville jeg ha helsveist istedetfor alle de skjøtene og klemmene. :) Forøvrig ser jo ting ryddig og pent ut. :cool:

Hva har du laget lua til turbinhuset av? Kjøpt ferdig kanskje?

Les stickyen i prosjektforumet om trådtittel og bruk edit.gif knappen. Og hold deg til f.eks bokmål. Les FAQen vår. Velkommen ombord og vennligst la denne tråden fortsette å flomme over av byggebilder! :allrigthbmw:

jepp har store planer på å få sveisa røra :P har fått sveisa på BOV flensen nå så neste blir å få helsveisa røra :cool:

fikk Shortshiften min i dag :P åsså ska jeg få på 16" el.vifte fram .. må få kjølt ne M30n.. :P ,, Lua er fiXa selv av sveise duk :P funker finfinT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempeflott bil du har:) endelig noe annet enn e30-skrapet.

Mange hk/nM sånn CA har du?

hehe takker,, har hatt mange E30`r & E34`r men falt for E34 :D

da til slutt .. så da ble d turbo ... :P første bmw`n me turbo :)

har hatt en masse Prosjekt Volvo Turbo - R :partyon:

HK & Nm e uvisst ennu da skal på Bjørnstad bil når jeg mener jeg klar for d :) masse mods igjen ,,, :D men ca hk .tja tok enn sånn Dyno me Ipod`n på G-meter la inn vekt åsså fyra laus , , skulle visstnokk være bedre dyno på ipod`n enn G-TECH sin reinspikka 0-402m & hk meter :ahahahhaha:

..Vet ikke jeg, har ingen spesiell erfaring me sånt men fikk

400 hjul-hk på 0.8 (11.6 psi) i trykk , ska opp på 1 bar (15psi) ca når denn ska mappes på E85 :cool:

kjører nå til daglig bare på 0.6 (9 psi) plenty d når d er vinter & glatt ute hehe

:partyon: har masse Nm :P heheh

skal poste resultater og evt dyno bilder :P når bilen er ferdigmappa :worshipbm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh drømmen, 3.5 literen med snurre! Har virkelig lyst på det selv :) Fin bil! Morsomt prosjekt!

:thanks ,, når jeg har en dårlig dag og er i dårlig humør så tar jeg meg en tur i 535`n :driving

tar ett par-tre timer da før jeg får tørka av meg smilet :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider