optus Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Nå er jeg litt nysgjerrig på hvilke metoder dere, som sier her at dem kommer til å dra raskere enn dem kom, hadde tenkt å bruke.. Be dem dra til h.... , vis ikke det hjelper så må man jo gå fysisk til verks. Da skal man se de tar beina fatt. :) De har jo trengt seg inn på privat eiendom. Får vel som svar at " tøff du er"osv. Er du en normal oppegående person, så hvorfor frykte noen som ikke er bedre en deg selv??? Jeg blir aldri redd noen, uansett om dem er svære og "tøffe" karer. Kan være like tøff selv. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Ja nå var du tøff.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Ja nå var du tøff.... ;) Er ikke tøff, men ingen er tøffere. Forstod du hva jeg mente? Alle er bare mennesker, og tar du dem på rette måten, så stikker dem med halen mellom beina. Jeg kjenner miljøet da jeg var innom et kjent torpedo/kriminelt miljø på slutten av 90tallet og begynnelsen av 2000 tallet. Dette er ikke noe jeg er stolt av. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Stemmer, har hørt en del historier om folk som har stått opp mot slike "tøffinger". Jobbet med en kar som hadde mange gode røverhistorier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Nå er jeg litt nysgjerrig på hvilke metoder dere, som sier her at dem kommer til å dra raskere enn dem kom, hadde tenkt å bruke.. Tror jeg bare hadde brølt som ei løve! da hadde dem nok blitt redde ja! :D Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 er ikke alle det er like lurt og kødde med da noen er faktisk i stand til og SKADE deg samma ogsån du håntere saken. og greit kansje du blir kvitt dem en dag da så kommer han og noen kammerate på besøk neste dag, kansje di også har tilgang på våpen hvor tøff er du da? Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 er ikke alle det er like lurt og kødde med da noen er faktisk i stand til og SKADE deg samma ogsån du håntere saken. og greit kansje du blir kvitt dem en dag da så kommer han og noen kammerate på besøk neste dag, kansje di også har tilgang på våpen hvor tøff er du da? Så lenge man har loven på sin side kan man i teorien gjøre hva faen man vil. Si at en inkasso-fyr, eller hvilkensomhelst person, angriper deg. I følge §48 om nødverge har du da rett til å gjøre det du kan for å forhindre angrepet, så lenge det ikke overskrider angrepet. Altså, du skyter ikke en som har som hensikt å gi deg litt flat håndt på kinnet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Nei, du banker han med en 60mm fastnøkkel :D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 er ikke alle det er like lurt og kødde med da noen er faktisk i stand til og SKADE deg samma ogsån du håntere saken. og greit kansje du blir kvitt dem en dag da så kommer han og noen kammerate på besøk neste dag, kansje di også har tilgang på våpen hvor tøff er du da? Vel hvor tøff er han når neste dag/uke kommer og jeg venter bak hjørnet igjen? Alle er mennesker skjønner du, alle har noen de er glad i :) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrypolitiet Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Dette er nok falskt. Hvis ikke, her er info om virksomheten, samt info om innehaver. Organisasjonsnummer: 988 786 306 Navn/foretaksnavn: DUFFYWEAR DA Organisasjonsform: Ansvarlig selskap med delt ansvar Forretningsadresse: Glassperleveien 1K 4032 STAVANGER Kommune: STAVANGER Postadresse: - E-postadresse: post@duffywear.com Internettadresse: http://www.duffywear.com Telefon: 90 02 08 20 Mobil: 975 04 699 Telefaks: - Registrert i Enhetsregisteret: 24.11.2005 Stiftelsesdato: 01.01.2004 Daglig leder/ adm.direktør: Kurt Inge Smådal Daglig leder/ adm.direktør: Roy Andre Johansen Tollefsen Næringskode®: 52.612 Postordreh. med tekstiler/utstyrsv./klær/skotøy/reiseeff./lærv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg