Gå til innhold

Har du betalt regningene dine?

Ranger emnet

Bakhjulboogie

Anbefalte innlegg

Nå er jeg litt nysgjerrig på hvilke metoder dere, som sier her at dem kommer til å dra raskere enn dem kom, hadde tenkt å bruke..

Be dem dra til h.... , vis ikke det hjelper så må man jo gå fysisk til verks. Da skal man se de tar beina fatt. :) De har jo trengt seg inn på privat eiendom. Får vel som svar at " tøff du er"osv. Er du en normal oppegående person, så hvorfor frykte noen som ikke er bedre en deg selv??? Jeg blir aldri redd noen, uansett om dem er svære og "tøffe" karer. Kan være like tøff selv.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå var du tøff.... ;)

Er ikke tøff, men ingen er tøffere. Forstod du hva jeg mente? Alle er bare mennesker, og tar du dem på rette måten, så stikker dem med halen mellom beina. Jeg kjenner miljøet da jeg var innom et kjent torpedo/kriminelt miljø på slutten av 90tallet og begynnelsen av 2000 tallet. Dette er ikke noe jeg er stolt av.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke alle det er like lurt og kødde med da noen er faktisk i stand til og SKADE deg samma ogsån du håntere saken. og greit kansje du blir kvitt dem en dag da så kommer han og noen kammerate på besøk neste dag, kansje di også har tilgang på våpen hvor tøff er du da?

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke alle det er like lurt og kødde med da noen er faktisk i stand til og SKADE deg samma ogsån du håntere saken. og greit kansje du blir kvitt dem en dag da så kommer han og noen kammerate på besøk neste dag, kansje di også har tilgang på våpen hvor tøff er du da?

Så lenge man har loven på sin side kan man i teorien gjøre hva faen man vil. Si at en inkasso-fyr, eller hvilkensomhelst person, angriper deg. I følge §48 om nødverge har du da rett til å gjøre det du kan for å forhindre angrepet, så lenge det ikke overskrider angrepet. Altså, du skyter ikke en som har som hensikt å gi deg litt flat håndt på kinnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hvor tøff er han når neste dag/uke kommer og jeg venter bak hjørnet igjen?

Alle er mennesker skjønner du, alle har noen de er glad i :)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok falskt. Hvis ikke, her er info om virksomheten, samt info om innehaver.

Organisasjonsnummer: 988 786 306

Navn/foretaksnavn: DUFFYWEAR DA

Organisasjonsform: Ansvarlig selskap med delt ansvar

Forretningsadresse: Glassperleveien 1K

4032 STAVANGER

Kommune: STAVANGER

Postadresse: -

E-postadresse: post@duffywear.com

Internettadresse: http://www.duffywear.com

Telefon: 90 02 08 20

Mobil: 975 04 699

Telefaks: -

Registrert i Enhetsregisteret:

24.11.2005

Stiftelsesdato: 01.01.2004

Daglig leder/ adm.direktør:

Kurt Inge Smådal

Daglig leder/ adm.direktør:

Roy Andre Johansen Tollefsen

Næringskode®: 52.612 Postordreh. med tekstiler/utstyrsv./klær/skotøy/reiseeff./lærv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider