Gå til innhold

Erfaring med Seidl?

Ranger emnet


Auto-Union^A6^

Anbefalte innlegg

MEner det skal være bra kvalitet på de, leveringstid er det jo bare å spørre om..

 

Bare front fanger vil se rart ut.. Uansett, den stylinga vil se snål ut.. Kler ikke bilen :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEner det skal være bra kvalitet på de, leveringstid er det jo bare å spørre om..

 

Bare front fanger vil se rart ut.. Uansett, den stylinga vil se snål ut.. Kler ikke bilen :)

 

ok...det bør være bra kvalitet i forhold til pris. Stylingen ser mektig ut spør du meg. kjøper den fordi jeg så den på andre biler og synes det var rått. men takk for innlegget likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags hjul er det?

 

det er A8 felger med roadstone dekk. 17" med innpress ET35, 225/45. hadde egentlig ønsket mindre ET men da hadde jeg fått problemer med hjulbuene bak, den er litt for senket for mindre et og fjærene er ikke SÅ stive heller. men alt i alt så er jeg fornøyd, bruker jo bilen tross alt som flerbruksbil, men uansett, den må jo se bra ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men du mener de fyller godt ut med RS stylinga? må ha hvertfall 19" da.. Brede.. 17" er vinterhjul ;)

 

nei det mener jeg ikke, for RS stylingen passer uansett ikke på min bil, fikk undersøkt det nøye, må i såfall ha bredere hjulbuer, altså dem som sitter på en S4/S6 C4, da blir det plutselig noe helt annet og prisen blir mye høyere enn jeg forventet...får se hva jeg gjør videre....jeg er jo en student, så har ikke råd til 19" og full pakke med RS styling, må nok vente et par år til:jail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi så jo så nøye på hva som hadde passet jo ...

ble vi ikke enig om 18" ? =(

 

skulle heller hevet bilen litt og satt på 18

vil ikke si noe enda da som jeg ikke har sett hvordan det vil se ut :)

 

men stoler på deg bror

ser den til våren ;)

da kommer du bort

så du senkesette mitt ? bra ikke sant :D

 

 

KOOZZZ

ring når du får tlf

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi så jo så nøye på hva som hadde passet jo ...

ble vi ikke enig om 18" ? =(

 

skulle heller hevet bilen litt og satt på 18

vil ikke si noe enda da som jeg ikke har sett hvordan det vil se ut :)

 

men stoler på deg bror

ser den til våren ;)

da kommer du bort

så du senkesette mitt ? bra ikke sant :D

 

 

KOOZZZ

ring når du får tlf

hihi...det ble endring i planer, dessuten ikke noe galt med 17, du skal se...men uansett, jeg kommer bort i juni, det blir en annen bil enn det du så forrige gang hihi...jeg gidd ikke avsløre noe...ringer når tlf er fixet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår