vectra98 Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 kjøpte meg en hiace uten motorvarmer.. Noen som vet hvordan man kan finne ut om det er montert el.kolbe eller om det kan gjøres i ettertid?? Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 D4D du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Du vil finne inntaket til stikkontakten i fronten av bilen... Slikt kan selvfølgelig monteres i ettertid ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Du vil finne inntaket til stikkontakten i fronten av bilen... Slikt kan selvfølgelig monteres i ettertid ;) Jeg har sjekket at det ikke er noe stikkontakt i fronten, så dum er jeg ikke.. Men kan el.kolben være montert, slik at det bære er å legge opp kabel og kontakt:) er en D4D motor. Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 om du har montert, så er kolben på h.side av blokka, ser den ovenifra. Monterte selv for ikke lenge siden. Med kupevifte. Drøm på innlandet nå iallefall:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 om du har montert, så er kolben på h.side av blokka, ser den ovenifra. Monterte selv for ikke lenge siden. Med kupevifte. Drøm på innlandet nå iallefall:spin takk for svar:-) skal ut å sjekke.. Kan tenke meg det er bra, hadde man slådd på stortromma så hadde man montert webasto:-P men det er veeeeldig dyrt.. Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg