GolFen 4 Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 hei. det er sikkert mange her som har vært borti tmtuning sitt sentralås for firedørs: http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=1958 PS: jeg får ikke til å laste opp bilde, hadde kanskje vært lettere å skjønne ut i fra et bilde, men jeg prøver likevel. på dette settet er det to ledningsstumper som stikker så vidt ut av kontakten, den ene er brun og den andre er hvit. er det noen som vet hva disse er til?? blinklys?? det er IKKE + & - ... en ting til: hvor kan jeg få filt nøkkelen?? er jo sånn spor inni bladet... er ikke alle som gjør dette. takker for svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 kan være utganger til eventuelt takly, horn eller blinklys. følger det ikke med papirer? ang filing av nøkler så gjøres dette på de fleste steder da... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolFen 4 Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 kan være utganger til eventuelt takly, horn eller blinklys. følger det ikke med papirer? ang filing av nøkler så gjøres dette på de fleste steder da... hei! jeg tenkte på blinklys. nei, d fulgte ikke med bruksanvisning, noe som er veldig teit,egentlig. har fått ordna filinga. var bare to plasser i tromsø som tok filing av spor inni nøkkeln. flaks med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg